«Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;» το μήνυμα της νέας εκστρατείας της ΕΠΕ
Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές έκπληξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές έκπληξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κοινωνική καμπάνια που περιλαμβάνει ολοκληρωμένη digital επικοινωνία, επιμελήθηκε η White Room με σκηνοθέτιδα τον Σοφία Γεωργοβασίλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε μια ακόμη σημαντική θέση με παγκόσμια εμβέλεια στο διεθνές διαφημιστικό δίκτυο, ενώ είναι ο πρώτος, που θα στελεχώσει την νεοδημιουργηθείσα θέση του Global Chief Transformation Officer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής ο Γιώργος Μπένος, hero η νέα γεύση Tuborg Μango-Passionfruit mixer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέοι ταλαντούχοι επαγγελματίες θα αναλάβουν ρόλους κλειδιά στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑProject Agora και Taboola λάνσαραν πρόσφατα το global πρόγραμμα Taboola PRO στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραγωγή Avion Films
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναπτύσσεται σε τηλεόραση, social και προσεχώς digital μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory