Έρχεται το Hobby Festival 2024
Παρασκευή 26, Σάββατο 27 και Κυριακή 28 Απριλίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρασκευή 26, Σάββατο 27 και Κυριακή 28 Απριλίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για το cluster της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEταιρική επικοινωνία και social media για το brand που γιορτάζει 45 χρόνια πορείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει αναλάβει την επικοινωνία από το 2019, όταν το brand έφθασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικοινωνιακή στρατηγική, γραφείο τύπου και σχέσεις με ΜΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEταιρική επικοινωνία και PR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φετινό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει διάφορα πάνελ συζήτησης, στα οποία θα συμμετάσχουν πολιτικά στελέχη, πανεπιστημιακοί, στελέχη Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας και δημοσιογράφοι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε το βίντεο της εκδήλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την θέση του Media Relation Officer (MRO)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε στόχο την παροχή εργαλείων και υπηρεσιών Επικοινωνίας αποκλειστικά με AI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν να βρεθεί στη χώρα µας για να απαντήσει στο ερώτηµα «πώς µπορεί η τεχνητή νοηµοσύνη να αλλάξει το επάγγελµα των Εταιρικών Υποθέσεων;» στο πλαίσιο του Agora - 2nd Corporate Affairs Forum 2024, που θα πραγµατοποιηθεί στις 25 Απριλίου στην Αθήνα, ο Julian Lambertin, Managing Director | Head of Data and Analytics, EMEA στην FTI Consulting µε έδρα τις Βρυξέλλες, µίλησε στο adbusiness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory