To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα δομή για την Advocate/B-M

Νέα δομή για την Advocate/B-M
Νέα δομή για την Advocate/B-M

H Advocate/Burson-Marsteller προχωρά στην ανανέωση της οργανωτικής δομής της, στη βάση της δέσμευσής της να προσφέρει πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη στους πελάτες της, σε ένα ολοένα πιο δυναμικό και διασυνδεδεμένο περιβάλλον όπως είναι αυτό της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, κάτω από την Μαρία Λαζαρίμου, CEO και συν-ιδρύτρια της εταιρείας, τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας αναλαμβάνει η Νικόλ Ιωαννίδη, στέλεχος με μακρόχρονη εμπειρία στην ελληνική και τη διεθνή αγορά στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας και των Public Affairs.

Επιπλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ανανεώνει την προσέγγισή του, με στόχο την παροχή converged υπηρεσιών, που αντιμετωπίζουν κάθε πρόγραμμα και ανάγκη επικοινωνίας συνδυαστικά από πλευράς corporate, brand και digital επικοινωνίας. Υπεύθυνοι για τη λειτουργία του converged τμήματος client service αναλαμβάνουν ο Μανώλης Μαρκουλάκης, Director με σημαντική εμπειρία σε απαιτητικά προγράμματα corporate, crisis & public affairs, και η Ιλίνα Πομάσκα,  Director με ιδιαίτερη εξειδίκευση σε καμπάνιες marketing communication, brand & digital PR. Επιπλέον, θέσεις Manager αναλαμβάνουν η Ελεωνόρα Βουτυράκη και η Νέλη Πανουσοπούλου, συνθέτοντας μαζί με τους επίσης Managers Νίκο Διονυσόπουλο, Δέσποινα Σαχίνη και Λουκία Τσοκοπούλου, μια δυναμική, έμπειρη και δημιουργική ομάδα που υποστηρίζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση επιτυχημένων προγραμμάτων επικοινωνίας για τους πελάτες της εταιρείας.

Η νέα δομή επιτρέπει στα στελέχη της Advocate/Burson-Marsteller να αξιοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τεχνικές απ’ όλα τα practices των Δημοσίων Σχέσεων, δυνατότητες content development, influencer engagement και digital PR, ενισχύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα των πελατών τους να δημιουργούν νέα δίκτυα επιρροής και να επικοινωνούν με συνέπεια, διαφάνεια και ανθρώπινο πρόσωπο το Purpose – τον Σκοπό δηλαδή – κάθε εταιρείας, προϊόντος ή μάρκας και τους τρόπους με τους οποίους συμβάλει στην κοινωνία.

«Φιλοδοξία μας είναι, διαθέτοντας μια ταλαντούχα, δικτυωμένη και δυναμική ομάδα, μέσα από διεθνή τεχνογνωσία, δημιουργικές ιδέες και προσήλωση στην επίτευξη αποτελεσμάτων για τους πελάτες μας, να κάνουμε καθημερινά πράξη το νέο μας διεθνές positioning  “Committed to Being More”, προσπαθώντας να δίνουμε το κάτι παραπάνω στους πελάτες μας με εύρος και ποιότητα υπηρεσιών, αποδεδειγμένες μεθοδολογίες, καινοτόμα εργαλεία και πάνω από όλα ήθος και αξιοπιστία», δήλωσε  η Μαρία Λαζαρίμου Διευθύνουσα Σύμβουλος της Advocate/B-M.