To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Διπλό παγκόσμιο δημιουργικό spec

Unilever: Διπλό παγκόσμιο δημιουργικό spec
Unilever: Διπλό παγκόσμιο δημιουργικό spec

Συγκεκριμένα, η εταιρεία FMCG αναζητά δημιουργικό συνεργάτη για το επαναλανσάρισμα του Impulse. Η διαδικασία \"τρέχει\" in-house και θα σταλεί προσεχώς brief σε επιλεγμένες εταιρείες. Οι παρουσιάσεις αναμένονται μέσα στον Ιούνιο. Η Ponce, η εταιρεία από την Αργεντινή που ανήκει στο Mullen Lowe Group, είναι εκείνη που από το 2006 χειρίζεται τον λογαριασμό της μάρκας, καθώς τη χρονιά εκείνη είχε επικρατήσει σε spec της Bartle Bogle Hegarty. Παλαιότερα, η Lowe Lintas & Partners ήταν υπεύθυνη για τη δημιουργία του ευρέως γνωστού strapline \"Men can\'t help acting on Impulse\".

Επιπλέον, η Unilever επιθυμεί να δημιουργήσει νέα above the line παγκόσμια καμπάνα για την αναβιώση μιας εκ των παλαιότερων μαρκών της, του σαπουνιού Pears. Και αυτή η διαγωνιστική διαδικασία λαμβάνει χώρα in-house, με τον FMCG κολοσσό να είναι ανοικτός σε προτάσεις για παραδοσιακή, ψηφιακή και social δουλειά. Σημειώνεται πως η μάρκα Pears δημιουργήθηκε το 1789 κι έγινε το πρώτο εγγεγραμμένο brand στον κόσμο.