To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το καλό είναι μέσα μας!

Το καλό είναι μέσα μας!
Το καλό είναι μέσα μας!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Η νέα καμπάνια για το Ζαγόρι στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο συναίσθημα. Μπορείτε να μας πείτε ποιο είναι ακριβώς το μήνυμα που θέλετε να περάσετε; Ποιο το brief που δόθηκε στη διαφημιστική εταιρεία;

Χριστίνα Δούμα, PR & Communications Manager, Χήτος ΑΒΕΕ


Η Χήτος ΑΒΕΕ είναι μια εταιρεία με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευαισθησίας. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτής της φιλοσοφίας και μένοντας πιστή στο δρόμο που χάραξε πριν από χρόνια, εκεί που η δυναμική της συναντά τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες, αποφάσισε φέτος να συνεισφέρει στη διαμόρφωση μιας νέας αισιόδοξης νοοτροπίας, προτρέποντας το κοινό να σκεφτεί με αυτό τον τρόπο, προκαλώντας το να αναγνωρίσει το καλό που έχει μέσα του. Το Νερό είναι Ζωή και η Ζωή Νερό. Όλοι γνωρίζουμε ότι το νερό μάς κάνει να φαινόμαστε, να είμαστε και να νιώθουμε καλά. Το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι παρέχει το καλό μέσα μας, αυτό που μας κρατάει στα καλύτερά μας, στην καλύτερη υγεία, μας δίνει την καλύτερη ενέργεια, την καλύτερη διάθεση! Κι όταν νιώθουμε καλά μέσα μας και είμαστε στα καλύτερά μας, είμαστε καλοί και στο περιβάλλον μας, θέλουμε να μοιραζόμαστε το καλό και με τους άλλους, ανεξάρτητα από τα όποια προβλήματα μπορεί να έχουμε. Ένα τόσο απλό μήνυμα που αποδόθηκε σχεδόν μαγικά σε επίπεδο concept, εικόνας και ήχου! Τελικά ναι… εκφράζοντας «το καλό που έχουμε μέσα μας» μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα, όπως και ο πρωταγωνιστής μας ο Ραφαήλ κατάφερε τελικά να... πετάξει.

adb: Ποια χαρακτηριστικά του brand «απεικονίζονται» με τη νέα αυτή καμπάνια;

Χριστίνα Δούμα:
Η κοινωνική προσφορά και δράση είναι στο DNA του brand Ζαγόρι. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας που έχει η ίδια η εταιρεία για τον άνθρωπο, για το ρόλο της στην κοινωνία, στην αντίληψή της για το δικαίωμα στη ζωή, στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, στην υγεία και την εκπαίδευση. Το Ζαγόρι έχει την ευαισθησία, το συναίσθημα, αν θέλετε, να αφουγκράζεται την ανάγκη και να συμμετέχει διακριτικά, δίνοντας ζωή, αισιοδοξία και μοιράζοντας «το καλό που έχει μέσα του», τόσο μέσα από το ίδιο το προϊόν, το φυσικό μεταλλικό νερό, όσο και με την εικόνα του.

Ζέφη Δεμέναγα,  Client Service Director, J. Walter Thompson

Οι αξίες του brand Ζαγόρι μας ενέπνευσαν στο να δημιουργήσουμε μια στρατηγική ξεχωριστή, πέρα και πάνω από την κατηγορία του νερού. Μια δημιουργική στρατηγική που ξεφεύγει «από το νερό» και μιλάει για μια αλήθεια που σε συνδυασμό με την ενέργεια ΕΚΕ κάνουν αυτή την καμπάνια διαφορετική και βαθιά συναισθηματική σε σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα στην κατηγορία.

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια περισσότερα στοιχεία για τους συντελεστές της καμπάνιας και ειδικά για τους δύο πρωταγωνιστές του τηλεοπτικού σποτ;

Γιάννης Τσαγκανέλιας - Δημήτρης Δρακάτος
Associate Creative Directors, J. Walter Thompson


Από τη στιγμή που πρωτοσκεφτήκαμε την ιδέα με τον αετό, ξέραμε ότι το μυστικό της επιτυχίας της ήταν ο ρεαλισμός. Να μην είναι ακόμα μια «ψεύτικη και καλογυαλισμένη διαφήμιση», αλλά ένα συγκλονιστικό γεγονός που συμβαίνει και είμαστε όλοι θεατές του. Ο Γιώργος Ζαφείρης, ο σκηνοθέτης μας, αγκάλιασε αυτήν την προσπάθεια, όπως και όλοι οι συντελεστές της παραγωγής (Movielab). Σε αυτό το σημείο είμασταν τυχεροί να βρούμε τον Ραφαήλ, ένα αγόρι με ειδικές δυνάμεις! Χωρίς τον Ραφαήλ, τη θετική του ενέργεια, το πάθος του και τη θέλησή του, δεν θα μπορούσε να γίνει αυτό το διαφημιστικό. Και τις τέσσερις μέρες γυρίσματος μας απέδειξε πως δεν έχει όρια η διάθεσή του και πως κάθε φόρα που του παρουσιάζαμε κάτι δύσκολο, γέλαγε και μας ζήταγε ακόμα πιο δύσκολα. Ο Ραφαήλ έγινε κολλητός με τον Αλέξανδρο, τον άλλο πρωταγωνιστή, και αυτή η σχέση βγήκε και στην ταινία.

Χριστίνα Δούμα: Οι πρωταγωνιστές, η παραγωγή, το συνεργείο, ο σκηνοθέτης - όλοι έγιναν μια ομάδα από την πρώτη ημέρα των γυρισμάτων, το πρώτο μεσημέρι, κάπου ψηλά, πάνω από το Ύπατο, εκεί που το φως ήταν έντονο, καθαρό και άρεσε στο σκηνοθέτη, με αποτέλεσμα η ομάδα να… πετάξει! Οι πρωταγωνιστές ακούραστοι, μάχιμοι, φίλοι από το πρώτο λεπτό, μας έκαναν να τους αγαπήσουμε, να τους θαυμάσουμε και να «πετάξουμε» μαζί τους. Ο Ραφαήλ είναι Ολυμπιακός. Αυτή την περίοδο δίνει πανελλαδικές και μελλοντικά θέλει να διδάξει Ιστορία. Μεγάλος μαχητής σε όλα του! Από τη στιγμή που ξεκίνησε η ζωή του έχει μάθει να παλεύει και να κερδίζει, να παιδεύεται και τελικά να… πετάει. Πνεύμα ανήσυχο, τολμηρός, με πείσμα και ορμή όπως κάθε έφηβος της ηλικίας του! Ο Αλέξανδρος είναι ο 6άστερος, όπως τον πείραζε ο Ραφαήλ. Παναθηναϊκός, δηλαδή... Έμπειρος αεροπτεριστής, μπασκετμπολίστας, αεικίνητος, αυθόρμητος, με ήρεμη φωνή και πάντα χαμογελαστός. Δύο παιδιά που μοιράστηκαν εύκολα «το καλό μέσα τους» και μας έδειξαν πόσο αληθινά κοντά μας μπορεί να συμβούν «μικρά θαύματα».

adb: Σε ποια μέσα «τρέχει» η καμπάνια; Υπάρχουν εκτελέσεις στο digital περιβάλλον;

Άγγελος Γαλανάκης, Head of digital department, Mindshare - Κωνσταντίνος Δανιάς, Digital Manager, Mindshare


Το καλό που κάνει το Ζαγόρι είναι μεταδοτικό! Γιατί όπως προείπαμε, όταν έχουμε το καλό μέσα μας, αυτό βγαίνει και προς τα έξω. Το αισθανόμαστε και θέλουμε να το εκφράσουμε στους γύρω μας. Πώς θα μπορούσε να λείπει από την καμπάνια ο πλέον μεταδοτικός τρόπος που προσφέρει το digital περιβάλλον; Η καμπάνια βέβαια ακόμα ξεδιπλώνεται και το ίδιο και οι εκφράσεις της στο digital. Έχουμε έντονη δραστηριοποίηση στα social media - στο FB η καμπάνια έχει ξεπεράσει τις 400.000 video προβολές και τους 3.000 new page fans, στο You Tube τις 100.000 video προβολές, και έχει πάνω από 13 εκατ. impressions από premium display! Hero vehicle για την επικοινωνία μας γενικά είναι το Video αλλά και τα πολύ εντυπωσιακά δημιουργικά στο display. Θα υπάρξει έντυπη επικοινωνία και, φυσικά, creative media. Η καμπάνια μας είναι 360.

adb: Η καμπάνια αφήνει ένα πολύ δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας. Θεωρείτε πως στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία τέτοιου είδους μηνύματα είναι πιο αποτελεσματικά όσον αφορά την προσέγγιση του καταναλωτή;

Χριστίνα Δούμα:
Θα μοιραστώ μαζί σας κάτι που μας έχει κάνει εντύπωση. Την επόμενη ημέρα που βγήκε το τηλεοπτικό «στον αέρα», δεχθήκαμε χιλιάδες τηλεφωνήματα και μηνύματα από τους καταναλωτές. Οι περισσότεροι ένιωσαν την ανάγκη να μοιραστούν τον ενθουσιασμό τους για το μήνυμα της καμπάνιας, τις σκέψεις τους, να μιλήσουν για τον δικό τους καθημερινό αγώνα. Πολλοί ήθελαν να συμμετάσχουν στη δράση για την ΕΛΕΠΑΠ, προσφέροντας ο καθένας ό,τι μπορεί. Ήταν λες και μέσα από αυτή την καμπάνια τούς δόθηκε ένα μέσο να εκφραστούν, να μιλήσουν, να μοιραστούν το καλό που έχουν μέσα τους. Η ευαισθησία του κόσμου ήταν καθηλωτική και πραγματικά δεν μπορούσαμε να τη φανταστούμε σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο, με τόσα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα. Τελικά, η αισιοδοξία, το χαμόγελο, το καλό υπάρχουν μέσα μας και είναι μεταδοτικά. Το Ζαγόρι αυτό το μήνυμα στέλνει: να τα αναζητήσουμε και να τα μοιραστούμε. Όπως φαίνεται, είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε, αρκεί να μας δοθεί το κίνητρο.

adb: Ποιες ήταν οι δυσκολίες που είχε τόσο η «πτήση» όσο και η κινηματογράφησή της για τις ανάγκες του τηλεοπτικού σποτ;

Γιάννης Τσαγκανέλιας - Δημήτρης Δρακάτος:
Απλά βάλτε τα κομμάτια που είχαμε να ενώσουμε: τον Ραφαήλ, έναν νεαρό που όση διάθεση κι αν είχε, δεν είχε πετάξει πριν, έναν αετό, τους αέρηδες που ποτέ δεν ξέρεις προς τα πού θα φυσήξουν και μια μεγάλη παραγωγή που πάντα βιάζεται και θέλει ακριβές χρονοδιάγραμμα και καταλαβαίνετε τις δυσκολίες… Ευτυχώς, είχαμε ένα σκηνοθέτη πολύ ευέλικτο, που μπορούσε να προσαρμοστεί και να ξεπεράσει ό,τι προέκυπτε, μια παραγωγή που έδωσε τον καλύτερό της εαυτό (έχουμε κάνει πάρα πολλά γυρίσματα, τέτοια παραγωγή που με αυτοθυσία ξεπερνούσε όλα τα προβλήματα δεν έχουμε συναντήσει ποτέ), δύο πρωταγωνιστές που «πέταγαν» από διάθεση παρά τις δυσκολίες και, τελικά, ένα αποτέλεσμα τόσο καλό, που μας δικαίωσε όλους. Γιατί, όπως αποδείχτηκε, είχαμε όλοι το καλό μέσα μας!

adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια; Πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό;

Ζέφη Δεμέναγα:
Τα σχόλια είναι συγκλονιστικά! Ο κόσμος έχει συγκινηθεί από την αλήθεια που κρύβει το μήνυμα, καθώς και από το πώς αποδόθηκε και εκφράστηκε στο τηλεοπτικό. Ο Ραφαήλ ήταν μια αποκάλυψη! Η ομορφιά και η δύναμη της ψυχής του, η χαρά που ένιωσε γι’ αυτό το «μικρό θαύμα» που βίωσε λαμβάνοντας μέρος στο γύρισμα, αφύπνισε τον κόσμο. Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας και κυρίως για εμάς στη Διαφημιστική. Το Ζαγόρι έχει γράψει ιστορία στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ο πήχυς ήταν ήδη πολύ ψηλά. Το δικό μας στοίχημα ήταν να δώσουμε σάρκα και οστά στις αξίες της μάρκας, να αναδείξουμε τι πρεσβεύει, το κοινωνικό αλλά και συναισθηματικό αποτύπωμα που θέλει να αφήσει. Όχι μόνο εγκεφαλικά αλλά στις καρδιές και στις ψυχές μας. Και αυτό καταφέραμε: να συγκεράσουμε αξίες με συναίσθημα, μήνυμα με προτροπή. Να δούμε τη ζωή μας με άλλη ματιά. Τη «ματιά» του Ραφαήλ, αγνή, χωρίς φτιασίδια, να θυμηθούμε τι έχει πραγματικά αξία στη ζωή μας. Γιατί η ζωή μας είναι γεμάτη μικρά θαύματα και όταν έχεις «το καλό μέσα σου», τότε μπορείς και να τα ζήσεις. Τόσο επίκαιρο σήμερα και τόσο αληθινό. Και μόνο μια μάρκα με το «καλό» βαθιά ριζωμένο στο DNA της θα μπορούσε να το υπογράψει. Σε ευχαριστούμε Ζαγόρι για την ευκαιρία να πούμε και να μεταδώσουμε αυτό το μήνυμα και ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που το αγκάλιασε. Αυτή είναι η δική μας ικανοποίηση!