To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα μέτρα για την αγορά επικοινωνίας & media

Τα μέτρα για την αγορά επικοινωνίας & media
Τα μέτρα για την αγορά επικοινωνίας & media

Βαριά μέτρα που ακουμπάνε και την αγορά επικοινωνίας και media περιλαμβάνει  η ελληνική πρόταση που κατατέθηκε προς τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας [ESM] και αφορά τη χρηματοδότηση των δανειακών αναγκών της χώρας από την 01/07/2015 έως τις 30/06/2018, για τρία δηλαδή χρόνια

Στο κείμενο της πρότασης  γίνεται σαφής αναφορά σε επιβολή φόρου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις καθώς και την προκήρυξη διεθνούς δημόσιας προσφοράς για την απόκτηση τηλεοπτικών αδειών και χρήση των αντίστοιχων συχνοτήτων

Επίσης, σημειώνεται πως η κυβέρνηση θα  προχωρήσει σε εισαγωγή σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ νέων μεταρρυθμίσεων για το σπάσιμο των καρτέλ σε χονδρικό εμπόριο, κατασκευές, ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και μέσα ενημέρωσης

Ακόμη στην ελληνική πρόταση υπάρχει αναφορά στην λατάργηση όλων των φόρων υπέρ τρίτων σταδιακά μέχρι το τέλος του 2015, γεγονός που σημαίνει και κατάργηση του αγγελιοσήμου, που εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία.

 

Γενικότερα, σύμφωνα με την πρόταση τα  βασικά τρόφιμα και ο ΦΠΑ στα ξενοδοχεία  θα είναι στο 13% ενώ θα υπάρξει μείωση συντελεστή σε φάρμακα, βιβλία, εισιτήρια θεάτρου σε 6% από 6,5%. Στο 23% όμως μετακινείται ξανά η εστίαση προβληματίζοντας τους ανθρώπους του χώρου.

Ακόμη, η ελληνική πρόταση περιλαμβάνει αύξηση του εταιρικού φόρου από 26% στο 28%.

Μεταξύ άλλων, στις αγορές προϊόντων, η κυβέρνηση αναφέρει πως θα διατηρήσει το σημερινό καθεστώς για ΜΗΣΥΦΑ [Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα], ψωμί, γάλα, Κυριακές

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά και τα υπόλοιπα μέτρα που υπάρχουν στην ελληνική πρόταση στο BusinessNews.gr.