To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Beiersdorf Hellas: Νέα ταυτότητα DUO

Beiersdorf Hellas: Νέα ταυτότητα DUO
Beiersdorf Hellas: Νέα ταυτότητα DUO

Σε μία σημαντική κίνηση για την ανανέωση της διεθνούς εικόνας της μάρκας DUO προχώρησε το 2015 η Beiersdorf Hellas, καθώς με ελληνική πρωτοβουλία άλλαξε την εμφάνιση της μάρκας, που διατίθεται διεθνώς. Σήμερα, το ανανεωμένο DUO είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και σταδιακά η κυκλοφορία του επεκτείνεται στις χώρες που κυκλοφορεί η μάρκα παγκοσμίως.

Η Beiersdorf Hellas εισηγήθηκε πρώτη την ανάγκη δημιουργίας μιας νέας, επικαιροποιημένης, διεθνούς εικόνας της μάρκας, που θα απευθύνεται αποτελεσματικά στους νέους, ενώ ανέλαβε εξ ολοκλήρου την ανανέωση του παγκόσμιου brand με την επιλογή Ελλήνων συνεργατών.

Σχετικά με το επαναλανσάρισμα, ο κ. Νίκος Τσακαλάκης, Country Manager της Beiersdorf Hellas, δήλωσε: «Η αλλαγή της εικόνας του DUO και η δυναμική επανατοποθέτησή του στην αγορά ήταν για μένα προσωπικά και την ομάδα μου ένα μεγάλο στοίχημα. Πιστέψαμε στην αλλαγή και την υλοποιήσαμε με αποφασιστικότητα και καινοτομία. Με ελληνική πρωτοβουλία, αλλά και ευθύνη, το DUO επαναπροσδιορίζει την εικόνα του στην παγκόσμια αγορά και διαμορφώνει μία νέα πλατφόρμα επικοινωνίας με το κοινό. Σήμερα, πιο σύγχρονο από ποτέ, διατίθεται σε νέα, μοντέρνα συσκευασία και θέτει νέα δεδομένα στην αγορά του προφυλακτικού».

Η μελέτη και ο σχεδιασμός της νέας εικόνας του DUO ανατέθηκε στην Mousegraphics.

TAGS: Marketing