To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wizzard: Εξειδικευμένο service στο marketing

Wizzard: Εξειδικευμένο service στο marketing
Wizzard: Εξειδικευμένο service στο marketing

«H Wizzard γεννήθηκε για να υπηρετήσει ένα μεγάλο φάσμα αναγκών της ελληνικής αγοράς» αναφέρει η Έλενα Μαθιού, συνιδρύτρια της εταιρείας μαζί με τον Πέτρο και την Ελένη Κωνσταντινίδη. «Κατά κύριο λόγο, είναι γέννημα της κρίσης με στόχο να βοηθήσει μικρού/μεσαίου μεγέθους δυναμικές επιχειρήσεις, που δεν είναι σε θέση (πλέον) να διατηρούν τμήματα Μάρκετινγκ του μεγέθους ή/και του διαμετρήματος που θα επιθυμούσαν, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητές τους να ανταποκριθούν επιτυχώς στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αμείλικτης πραγματικότητας. Σε αυτές τις περιπτώσεις φιλοδοξούμε να δράσουμε ως «Extended Marketing arm» ή, εναλλακτικά, ως προέκταση και συμπλήρωμα των δραστηριοτήτων των εμπορικών business units των εταιρειών των πελατών μας» σημειώνει, ενώ τονίζει πως «μια συμπαγής στρατηγική εμπορευόμενη από μεθοδική και βαθιά κατανόηση των δεδομένων και των insights (Wisdom), σε συνδυασμό με αποτελεσματικές λύσεις (Magic), είναι σίγουρο ότι θα έχει θετικά αποτελέσματα. Δεν αποτελεί όμως πανάκεια. Γιατί στηρίζεται σε υποθέσεις, παραδοχές και επιλογές. Και αυτές μπορεί να αποδεδειχθούν πολύ ή λιγότερο σωστές. Αλλά «when you know where you are going, you will sooner rather than later get there».

Γράφει η ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

adb: Προφανώς το συγκριτικό σας πλεονέκτημα είναι το concept του «holistic marketing solutions». Σε τι συνίσταται το concept;

Ε.Μ.:
To concept του «holistic marketing solutions» αφορά όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους, καθότι διασφαλίζει τη διαμόρφωση συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ, που καλύπτει και τα 7 Ps. Αυτό σημαίνει ότι ακτινογραφούμε το business, επισημαίνουμε τις περιοχές εστίασης (ευκαιρίας ή/και απειλής), προτείνουμε τους κύριους στρατηγικούς άξονες και τα πλάνα δράσης (σε βάθος έτους ή τριετίας). Κατόπιν, και εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης μας, συνδράμουμε μέσω briefing και εποπτείας/συντονισμού, ώστε οι λύσεις να είναι συνεπείς με τη στρατηγική, και τα αποτελέσματα να μπορούν να μετρηθούν για να επιτρέψουν την αποκόμιση εμπειριών και τη λήψη διορθωτικών κινήσεων.

adb: Έχετε ήδη κάποιους νέους πελάτες; Φέρνετε κάποια προίκα στην εταιρεία από την πλούσια προϋπηρεσία σας;

Ε.Μ.:
Είμαστε ευτυχείς που η προσπάθειά μας φαίνεται να έχει πραγματική απήχηση και να συνάδει με τις ανάγκες της εποχής. Είμαστε περήφανοι που ήδη οι πρώτοι πελάτες μας έχουν ήδη εμπιστευτεί projects μεγάλης σημασίας και εμβέλειας. Αναφορικά με την προίκα... Ναι, φέρνουμε, και με περηφάνια σας λέω ότι είναι και μεγάλη. Είναι τα χρόνια εμπειρίας και σχέσεων σεβασμού και εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει στον ευρύτερο επιχειρηματικό χώρο, με εταιρείες και στελέχη.

adb: Θα λειτουργείτε βάσει συμβολαίου ή με ad hoc συνεργασίες;

Ε.Μ.:
Η προσέγγισή μας είναι καθαρά πελατοκεντρική και βασίζεται στην επιθυμία μας να εξυπηρετούμε τις ανάγκες του πελάτη μας ανά πάσα στιγμή και όπως εκείνοι προτιμούν. Κατά συνέπεια δουλεύουμε με ad hoc συνεργασίες, οι οποίες όμως θα μπορούν να εξελιχτούν σε συνεργασίες συμβολαίου (μιας πιο μόνιμης ή πιο συχνής σχέσης στήριξης για όποιο διάστημα επιθυμήσει ο πελάτης).Ή όμως και εξαρχής με συνεργασία συμβολαίου.

adb: Γιατί να σας προτιμήσει ένας υποψήφιος πελάτης; Επειδή δεν έχει σχετικές εξειδικευμένες υπηρεσίες από το δυναμικό του, επειδή απέτυχαν οι σύμβουλοί του, επειδή βρίσκεται σε πανικό και θέλει να θεραπεύσει το πρόβλημά του «εδώ και τώρα»; Λειτουργείτε «θεραπευτικά» έναντι λαθών του παρελθόντος, «πυροσβεστικά», δεδομένης της κρίσης, ή «στρατηγικά» λόγω της ανάγκης να επαναπροσδιοριστούν οι στρατηγικές;

Ε.Μ.:
Τίποτα και όλα από τα παραπάνω. Για εμάς αρκεί ο πελάτης να επιθυμεί (ανεξαρτήτως λόγου και παρελθόντος) να ξαναθέσει επί τάπητος τα εμπορικά & marketing προβλήματα και ερωτήματά του και να επιζητήσει ανάλυση, διάγνωση και προτάσεις/λύσεις, ιδωμένα από ένα νέο τρίτο ζευγάρι ματιών. Δεν κρύβουμε όμως ότι η προσέγγισή μας είναι εκ βάθρων και μεθοδική, χωρίς να είναι αργή, και λαμβάνει υπόψη της και τα 7 Ps του Μάρκετινγκ, ώστε να βεβαιωθούμε ότι έχουμε εντοπίσει και συμφωνήσει τα καίρια ζητήματα, τα προβλήματα και τις ευκαιρίες, τους ενδεδειγμένους στρατηγικούς άξονες, πριν προχωρήσουμε σε λύσεις, πλάνα και budgeting. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μόνο στο πλαίσιο μιας εμπεριστατωμένης, ξεκάθαρης και προσυμφωνημένης στρατηγικής, μπορούν μετέπειτα ενέργειες κάθε είδους (είτε είναι πυροσβεστικές, τακτικές, βραχύ/μέσο ή μακροπρόθεσμες, μικρές ή μεγάλες) να επιφέρουν αποτέλεσμα πωλήσεων, εικόνας/equity και τελικά του πολυπόθητου Return on Investment.

adb: Αποτελούν και οι διαφημιστικές ή το PR, promotion, marketing, δυνητικό σας στόχο; Και πώς μπορεί να «χωρέσει» μια εταιρεία επικοινωνίας στο μοντέλο της σχέσης που θα χτίζετε με τους πελάτες σας; Πώς θα συνεργαστείτε με υπάρχοντες συμβούλους;

Ε.Μ.:
Η Wizzard ασχολείται αποκλειστικά με το «Holistic Marketing Solutions» και έρχεται για να γεφυρώσει το κενό που έχουμε διαγνώσει πως υπάρχει -ιδίως στο σημερινό πολύπλοκο περιβάλλον- ανάμεσα στο marketing & στην επικοινωνία, δίνοντας αποτελεσματικές λύσεις και στρατηγικές κατευθύνσεις marketing στους πελάτες της. Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε ανοιχτοί σε οποιεσδήποτε συνεργασίες επιθυμεί ο πελάτης μας.



adb: Ποιος είναι ο κεντρικός στόχος της νέας εταιρείας για τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας σας; Τι εννοείτε όταν λέτε cost effective υποστήριξη ή προέκταση εμπορικών business units μιας εταιρείας;

Ε.Μ.:
Είμαστε μια μικρή, ολιγομελής, πολύ προσγειωμένη και ευέλικτη εταιρεία. Έχοντας μόλις περάσει το Ρουβίκωνα και προερχόμενη από το χώρο του «πελάτη» η ίδια, έχω προσωπικά, και μοιράζομαι με τους συνεταίρους μου, πλήρως τη συνείδηση των αναγκών των δυνητικών πελατών μας, των διαθέσιμων κονδυλίων και των πολύπλοκων και ενίοτε χρημοβόρων άλλων εναλλακτικών υπηρεσιών ή συνδυασμού υπηρεσιών συναφών ειδών consultancy στον ελλαδικό χώρο σήμερα. Και λόγω της τιμολογιακής μας πολιτικής, αλλά και λόγω του γεγονότος ότι προσφέρουμε ολιστική προσέγγιση καλύπτοντας και τα 7 Ps του Μάρκετινγκ (Product, Price, Place, Promotion, People, Processes, Performance), είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι οι υπηρεσίες μας είναι cost effective, για όσους δεν έχουν εκ των πραγμάτων τη δυνατότητα να απολαύσουν υπηρεσίες mάρκετινγκ αυτού του επίπεδου με άλλους εναλλακτικούς ή/και συνδυαστικούς τρόπους. Έξαλλου, δεσμευόμαστε προκαταβολικά και ανά περίπτωση να εξαρτήσουμε και μέρος της αμοιβής μας από τα αποτελέσματα της υλοποίησης των προτάσεών μας.

adb: Ποια θα είναι η συμβολή σας στο ερευνητικό πεδίο των επιχειρήσεων; Θα συνεργάζεστε με εταιρείες καταναλωτικών ερευνών ή θα έχετε εγκολπώσει σχετικό τμήμα στο δυναμικό σας;

Ε.Μ.:
Είμαστε μια ανοιχτή και ευέλικτη εταιρεία. Δεν έχουμε λοιπόν εγκολπώσει σχετικό τμήμα στην εταιρεία μας. Γιατί αυτό; Από τη μια μεριά, έχουμε το προσόν να έχουμε ήδη άμεση και προνομιακή πρόσβαση σε ένα φάσμα συνεργατών πολύ υψηλού επιπέδου, με πλούσια proprietary και δοκιμασμένη στην πράξη εργαλειοθήκη/modelοθήκη στον τομέα των ερευνών, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αν αυτό συνάδει με τις ανάγκες του κάθε project, μετά από επιθυμία ή/και σύμφωνη γνώμη του πελάτη. Από την άλλη, είμαστε επίσης γνώστες του πλήρους φάσματος των δυνατοτήτων της εγχώριας και ξένης αγοράς γενικά, ενώ παραμένουμε και σε επαφή με ένα ευρύτερο δίκτυο επιλεγμένων συνεργατών, που μπορούν να υλοποιήσουν και να ερμηνεύσουν υψηλού επιπέδου έρευνα και modeling, ώστε αυτή να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά ή συμπληρωματικά, όπως απαιτεί κατά περίπτωση η ανάγκη του πελάτη και του εκάστου project.

adb: Πώς σκοπεύετε να αναπτυχθείτε στον τομέα του digital marketing και των social media;

Ε.Μ.:
Να υπενθυμίσω και να υπογραμμίσω ότι η Wizzard είναι μια εταιρεία Holistic Marketing Solutions. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος μας είναι να αναπτύξουμε και να προτείνουμε Digital Στρατηγική Marketing, αν και εφόσον θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι όντως σημαντικό και απαραίτητο σαν μέρος του Marketing mix, και μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά ή συμπληρωματικά στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του πελάτη μας.

adb: Σε ποια βάση πραγματοποιείται η συνεργασία με τον Πέτρο Κωνσταντινίδη και την Ελένη Κωνσταντινίδη; Είστε συμμέτοχοι;

Ε.Μ.:
Είμαστε συμμέτοχοι με την Ελένη και τον Πέτρο Κωνσταντινίδη, και συνεργάτες σε ένα εγχείρημα που φαίνεται να αποτελεί το σταυροδρόμι στο οποίο συναντήθηκαν τα όνειρα και τα οράματα των τριών μας, αναφορικά με το πώς καλύτερα και πιο αποτελεσματικά και οικονομικά να σερβιριστεί ένας πελάτης στην Ελλάδα του σήμερα, αναφορικά με υπηρεσίες «Holistic Marketing Solutions».

adb: Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε προκειμένου να έχετε μετρήσιμα αποτελέσματα σε στρατηγικές marketing;

Ε.Μ.:
Η λογική είναι απλή. Μόνο ό,τι μετριέται ελέγχεται, φέρει τις ευθύνες του και δύναται να γεννήσει «μαθήματα» αναφορικά με την προτεραιοποίηση των δραστηριοτήτων, την κατανομή πόρων και τη βελτίωση των δραστηριοτήτων. Είτε αυτές οι βελτιώσεις αφορούν στην ιδέα/μήνυμα, είτε στην εκτέλεση, είτε σε συνδυασμό των παραπάνω. Τα εργαλεία μας είναι απλά, βατά και εύκολα στη χρήση, actionable με αντικειμενικά μικρό κόστος, και αποδεδειγμένα αποτελεσματικά στην πράξη μέσα από την 20χρονη και πλέον προσωπική μου εμπειρία, και τη συνολική εμπειρία του σχήματος της Wizzard.

adb: Πιστεύετε ότι οι στρατηγικές marketing πρέπει να μπουν στη λογική ευθυγραμμισμένων πρακτικών μεταξύ των ανταγωνιστών; Με αυτήν την έννοια, θα μπορούσατε να αποτελέσετε έναν ιδανικό σύμβουλο για Επιμελητήρια, Ενώσεις, Κλάδους;

Ε.Μ.:
Όπως προανέφερα, οι στρατηγικές μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι «one size fits all», εκ των πραγμάτων. Κάτι που είναι σωστό ή απαιτούμενο για μια επιχείρηση ή μια μάρκα ή χαρτοφυλάκιο μαρκών σε μια δεδομένη χρονική στιγμή, μπορεί να είναι καταστροφικό για κάποια άλλη και τούμπαλιν. Συνεπώς δεν θα στηρίζαμε τέτοιου είδους πρακτικές. Από την άλλη πλευρά όμως, σε δεδομένες συγκυρίες υπάρχουν κάποια checklists παραμέτρων και πρακτικών που θα μπορούσαν να συμβουλεύονται οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν στρατηγική και πλάνα. Αυτά τα checklists αλλάζουν ανάλογα με τις συνθήκες. Θα ήταν χαρά μας και τιμή μας να συνεργαστούμε με φορείς σαν αυτούς που αναφέρατε, προκειμένου να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα η και το εξωτερικό με αυτό τον τρόπο.