To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mύθοι για το marketing στα social media

Mύθοι για το marketing στα social media
Mύθοι για το marketing στα social media

O Michael Mothner, ιδρυτής και CEO της Wpromote, μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες marketing στα social media στις ΗΠΑ παρουσιάζει 6 «μύθους»  στους οποίους όλοι όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να δείξουν τη δέουσα προσοχή.

Αναλυτικότερα:

Μύθος No. 1: Εάν κάτι δεν γίνει viral δεν αξίζει…

Οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν προορίζονται για ad hock αποτελέσματα… υπάρχουν για να προσθέτουν αξία διαχρονικά…

Μύθος No. 2: Το κοινό μου δεν είναι νέοι, οπότε τα social media δεν είναι για εμένα.

Έρευνες δείχνουν πως το 56% των χρηστών παγκοσμίως που χρησιμοποιούν το Facebook είναι άνω των 50 ετών... οι πελάτες ανεξαρτήτως της ηλικίας τους λοιπόν είναι στα social media και τα χρησιμοποιούν.

Μύθος No. 3: Το Google+ είναι χάσιμο χρόνου.

Σε περίπτωση που βάζετε στην κατηγορία social media το Google+, τότε ενδεχόμενα ο τίτλος δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα. Αλλά το Google+ είναι κάτι διαφορετικό από τα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό γιατί απλά διασυνδέεται με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες της google…

Μύθος No. 4: Το Twitter λειτουργεί μόνο για γνωστά brands και celebrities.

Το Twitter έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο ακόμη και για εταιρείες τοπικού βεληνεκούς… αρκεί να είστε τακτικοί και συνεπείς με τους followers σας…

Μύθος No. 5: Η διαφήμιση στο Facebook «ανεβάζει» τα \"likes\", αλλά όχι πραγματικούς πελάτες.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείται τη διαφήμιση στο facebook με τρόπο μαζικό και χωρίς στρατηγική, είναι σαφές πως το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο άμορφο. Η στρατηγική στη διαφήμιση μέσω του Facebook όμως δημιουργεί σημαντικά και κυρίως απτά οφέλη για τις εταιρείες.

Μύθος No. 6: όσο πιο συχνά postαρετε στο Facebook, τόσο καλύτερα θα πάει μία καμπάνια σας.

Τα πάντα έχουν ένα όριο… ακόμη και η διαφήμιση στο facebook… εάν το παρακάνετε θα κουράσετε κι αν κουράσετε θα χάσετε…