To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Ποτάμι της διαφήμισης… έμεινε ξερό!

Το Ποτάμι της διαφήμισης… έμεινε ξερό!
Το Ποτάμι της διαφήμισης… έμεινε ξερό!

Το κείμενο, που δημοσιεύεται στη στήλη παραMedia του περιοδικού adbusiness (Τεύχος 847) είναι το ακόλουθο:  

Στο ποτάμι των δηλώσεων του Σταύρου Θεοδωράκη για τη δημιουργία των θέσεών του, ανέφερε ως ένας ακόμη παλαιοπολιτικός, ότι οι θέσεις του κόμματός του δεν φτιάχνονται στα γραφεία κάποιας διαφημιστικής εταιρείας, όπως άφησε να υπονοηθεί ότι κάνουν τα κόμματα εξουσίας. Το θέμα βέβαια το άφησαν να περάσει ντούκου όλοι όσους συμφέρει να αφήνουν τέτοιες κουβέντες στον αέρα.

Aγαπητέ Σταύρο

οι διαφημιστές αν παίρνουν συνήθως κάπου θέσεις ως φυσικά μέλη, ειδικά της ΕΔΕΕ, αυτό γίνεται σε ελιτίστικες ιντελέκτουαλ πολιτικές κινήσεις, από τη Δράση, τον Τζήμερο μέχρι το δικό σου Ποτάμι. Δουλειά τους είναι να παίρνουν θέσεις σε πιθανές νέες σφαίρες επιρροής. Επίσης, μακάρι οι διαφημιστές να έφτιαχναν τις πολιτικές θέσεις κομμάτων, γιατί θα ήταν σίγουρα πιο αποδεκτές και μέσα στην κοινωνία, θα ήταν πιο εύστοχες με λιγότερες αντιδράσεις και θα ήταν πιο ρεαλιστικές και όχι εξωπραγματικές. Τα κόμματα εν γένει ζούνε στο δικό τους κόσμο και αυτό δεν είναι δικό μου, είναι πανθομολογούμενη, πλην απόκρυφη, διαπίστωση όλων όσων έρχονται σε επαφή μαζί τους. Τις πολιτικές θέσεις τις φτιάχνουν τα κόμματα και οι κομματικοί υπάλληλοι των εκπροσωπούμενων οργανισμών - αν κάτι φτιάχνει ο διαφημιστής, αυτό πιθανόν να είναι το περιτύλιγμα. Αυτό που κάνει σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες που αναλαμβάνει. Επειδή όμως σε ό,τι σε αφορά, αυτή η λογοπαικτική ενοχική διάθεση κατά της διαφημιστικής λειτουργίας νόμιζα ότι είχε ξεχασθεί και είχε μπει «στο χρονοντούλαπο της ιστορίας», σου απευθύνω μία έκκληση.

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ πριν στερεύσει το ΠΟΤΑΜΙ

Δ. Ν. Γερασιμίδης