To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αισιόδοξα μηνύματα αφήνει η πορεία της δαπάνης

Αισιόδοξα μηνύματα αφήνει η πορεία της δαπάνης
Αισιόδοξα μηνύματα αφήνει η πορεία της δαπάνης

Συγκρατημένη αισιοδοξία προκαλεί στη διαφημιστική και μηντιακή αγορά η καταγραφή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα (εκτός online) καθώς το θετικό πρόσημο παγιώνεται το α’ τρίμηνο του 2014 ενώ η μεταβολή αγγίζει το 14% (273,8 εκατ. ευρώ) με τη διαφορά του Μαρτίου ωστόσο να περιορίζεται στο +5,7% (108,3 εκατ. ευρώ).

Χαρακτηριστικά, τα στοιχεία της εταιρείας Media Services καταγράφουν αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στην Τηλεόραση κατά 17,22% (140,5 εκατ. ευρώ έναντι 119,9 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2013), κατά 8,71% στα ημερήσια και εβδομαδιαία φύλλα (54,7 εκατ. ευρώ), κατά 50% στο Ραδιόφωνο (17,4 εκατ. ευρώ) και κατά 4,4% στα περιοδικά (60,9 εκατ. ευρώ).

Ειδικότερα μόνο τον μήνα Μάρτιο η διαφημιστική δαπάνη επιμερίζεται ως εξής: Το 50% των εσόδων διοχετεύεται στην Τηλεόραση (+4,08%), το 22,7% στα Περιοδικά (+3,25%), το 20,6% στις Εφημερίδες 9+25) και το 6,36% στο Ραδιόφωνο (+58,5%).

Μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στο σύνολο των Μέσων το εξεταζόμενο διάστημα (Ιανουάριος – Μάρτιος 2014) είναι οι εξής: Προηγείται η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος-Carrefour με 5,7 εκατ. ευρώ, ενώ ακολουθούν τα S/M Lidl με 5 εκατ. ευρώ με τα ΑΒ Βασιλόπουλος να κλείνουν την τριάδα με 3,6 εκατ. ευρώ.

Έπονται τα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος με 2,9 εκατ. ευρώ, η εταιρεία Dino Εισαγωγική με 2,8 εκατ. ευρώ, η Cosmote με 2,7 εκατ. ευρώ, τα Media Markt με 2,3 εκατ. ευρώ, κ.ά. Σημαντική αύξηση καταγράφεται στη δαπάνη του Δημοσίου (10,4 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ το περσινό πρώτο τρίμηνο του έτους) και των Τραπεζών (15 εκατ. ευρώ έναντι 12 εκατ. ευρώ).

Η Κινητή τηλεφωνία ολισθαίνει καθώς από 19 εκατ. ευρώ το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος 2013 έφθασε φέτος να δαπανά μέχρι στιγμής τέσσερα εκατομμύρια λιγότερο, ήτοι 15 εκατ. ευρώ.

TAGS: advertising