To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η αγορά θα ξεπεράσει ξανά τον εαυτό της

Η αγορά θα ξεπεράσει ξανά τον εαυτό της
Η αγορά θα ξεπεράσει ξανά τον εαυτό της

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Τις λεπτομέρειες για τη φετινή διοργάνωση των Effie Hellas δίνει στο adbusiness ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής James Nass. Επισημαίνει την ιδιαίτερη αξία που έχουν οι συγκεκριμένες βραβεύσεις αποτελεσματικότητας στη διαφήμιση στη γεμάτη αντιξοότητες ελληνική αγορά επικοινωνίας, ενώ αφήνει ανοιχτό παράθυρο για «ευχάριστες εκπλήξεις» στην Τελετή Απονομής.

adb: Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησε η περίοδος υποβολής συμμετοχών για τα Effie Hellas 2014. Ποιες δουλειές έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη φετινή διοργάνωση; Μπορούν να υποβληθούν συμμετοχές που έχουν διακριθεί και στο παρελθόν στο θεσμό;

J.N.:
Στη φετινή διοργάνωση δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν από 1.7.2012 έως και 28.2.2014. Oι καμπάνιες μπορεί να έχουν ξεκινήσει νωρίτερα, από την 1.7.2012, αλλά όλες οι ενέργειες που αναφέρονται θα πρέπει να έχουν υλοποιηθεί μέσα στο κρίσιμο χρονικό διάστημα. Μπορούν να υποβληθούν συμμετοχές που έχουν διακριθεί σε προηγούμενες διοργάνωσεις, φτάνει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Η καμπάνια να ήταν ενεργή κατά το διάστημα 1.7.2012 έως και 28.2.2014
• Συμμετοχές που είχαν διακριθεί με Effie Gold δεν μπορούν να διαγωνιστούν στην ίδια κατηγορία που είχαν κερδίσει.
• Συμμετοχές που είχαν διακριθεί με Effie Silver & Bronze, μπορούν να διαγωνιστούν σε όποια κατηγορία επιθυμούν.
• Συμμετοχές που έχουν διακριθεί (Gold, Silver ή Bronze), στην κατηγορία Δαβίδ vs Γολιάθ, δεν μπορούν να διαγωνιστούν ξανά στην ίδια κατηγορία.

adb: Ως Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, ποια είναι τα σχέδιά σας για τη διοργάνωση; Ποια νέα στοιχεία θέλετε να κομίσετε στο θεσμό; Υπάρχουν σκέψεις  για νέες κατηγορίες ή για αλλαγές στη διαδικασία;

J.N.:
Ήδη ανακοινώθηκαν δυο νέες διακρίσεις, που προστέθηκαν φέτος: το Effie Hellas Agency of the Year και το Effie Hellas Advertiser of the Year. Δεν προβλέπονται, μέχρι στιγμής, άλλες αλλαγές, αν και θα δείτε, σταδιακά, πώς θα ξεδιπλωθεί η επικοινωνία των Effie Awards 2014 και πώς θα τοποθετηθούμε απέναντι στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς.

adb: Στην πρώτη σας δήλωση για τη διοργάνωση χαρακτηρίσατε τα Effies της ελληνικής πραγματικότητας σαν τα «πιο απαιτητικά effies του κόσμου». Ποιες είναι οι προκλήσεις, τόσο για τη διοργάνωση την ίδια όσο και για τους ανθρώπους της επικοινωνίας σήμερα;

J.N.:
Δεν είναι; Θεωρώ πως είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η ελληνική αγορά επικοινωνίας είναι αντιμέτωπη με συνθήκες που οι περισσότερες αγορές στον κόσμο δεν μπορούν, καν, να φανταστούν! Το εντυπωσιακό, που δεν το συνειδητοποιούμε γιατί ζούμε μέσα στο πρόβλημα και δύσκολα μπορούμε να αποστασιοποιηθούμε, είναι πως σε αυτές τις απίθανες συνθήκες, η επικοινωνία συνεχίζει να παράγει προϊόν και να παράγει καλό προϊόν, που βραβεύεται! Θυμίζω πως στα Effie Awards 2012, ενώ ο συνολικός αριθμός των «μεγάλων» διαφημιστικών εταιρειών είχε μειωθεί κατά 50% περίπου, ο αριθμός των συμμετοχών αυξήθηκε, έστω και οριακά, σε σχέση με το 2010! Τι σημαίνει αυτό; Πως τα στελέχη της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας εργάζονται καθημερινά απέναντι σε μια τεράστια πρόκληση –να είναι αποτελεσματικά παρά τις αντιξοότητες– και αντεπεξέρχονται μετ’ επαίνων. Περιμένουμε με ανυπομονησία τις φετινές συμμετοχές, γιατί είμαστε αισιόδοξοι πως, για μια ακόμη φορά, η αγορά θα ξεπεράσει τον ίδιο της τον εαυτό!

adb: Σε αυτό το πλαίσιο και το δύσκολο περιβάλλον, ποιος είναι ο ρόλος και η σημασία της διοργάνωσης των Effie Hellas; Πόσο σημαντικά τα θεωρείτε για την αγορά; Ποια είναι η χρησιμότητά τους και τι μπορούν να προσφέρουν;

J.N.:
Πάντα είναι σημαντικό να επιβραβεύεται η αποτελεσματικότητα, ειδικά όταν αυτή επιτυγχάνεται με «αίμα». Όσο πιο δύσκολος ο στόχος, τόσο μεγαλύτερη αξία έχει το αποτέλεσμα, τόσο πιο πολύ μετράει η επιβράβευση. Η χρησιμότητά των Effie Awards ήταν –και είναι– ότι αποδεικνύουν τη σημαντικότητα του ρόλου της επικοινωνίας, ανεξάρτητα από τις συνθήκες της αγοράς.

adb: Στην πρώτη σας δήλωση ως Πρόεδρος της Ο.Ε. των φετινών Effie Hellas αναφέρατε επίσης πως στην ελληνική αγορά «η αποτελεσματικότητα έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία». Μπορεί να αποτελέσει η αποτελεσματική επικοινωνία αντίδοτο στην ύφεση προσφέροντας μια διέξοδο;

J.N.:
Όταν μοιραζόμαστε κάθε μέρα την ανησυχία –για να μην πω, την αγωνία– των πελατών μας για την πορεία των πωλήσεών τους, είναι, νομίζω, αυτονόητο ότι η αποτελεσματικότητα έχει τεράστια αξία.

adb: Υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο αυτήν τη στιγμή για την Τελετή Απονομής στις 17 Ιουλίου 2014; Θα υπάρξει κάποιος προσκεκλημένος ομιλητής;

J.N.:
Ό,τι είναι ανακοινώσιμο, έχει ήδη ανακοινωθεί! Η τελετή είναι ακόμη αρκετά μακριά, κι όλοι χρειαζόμαστε ευχάριστες εκπλήξεις, ειδικά αυτήν την περίοδο, οπότε επιτρέψτε μας να κρατήσουμε τα μυστικά μας...


Τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής

Η Οργανωτική Επιτροπή των Effie Hellas 2014, με πρόεδρο τον James Nass, CEO της Lowe Athens, έχει ξεκινήσει την προετοιμασία για τη φετινή διοργάνωση, η τελετή απονομής της οποίας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014.

Στην Οργανωτική Επιτροπή των Effie Hellas 2014 συμμετέχουν έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρόχρονη εμπειρία. Συγκεκριμένα, την επιτροπή απαρτίζουν οι Γιάννης Γαβριηλίδης, Ανώτερος Διευθυντής Brand, Μάρκετινγκ και On Line Στρατηγικής, Wind, Έφη Καρακίτσου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Magnet, Πάνος Κοντόπουλος, Managing Director, Wedia, Μαρίνα Λεωνιδοπούλου, Πρόεδρος, Out of the Box, Ηλίας Μαβίδης, Business Unit Director, Bold Ogilvy, Κώστας Ρόκος, Managing Director & CFO, Greece, IPG Mediabrands, Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια, Cream και ο Κώστας Στράτης, Commercial Director, Dixons South-Eastern Europe.

Οι νέες διακρίσεις

Αξίζει να σημειωθεί πως από φέτος τα βραβεία Effie Hellas θα βραβεύουν την πιο αποτελεσματική εταιρεία επικοινωνίας και το πιο αποτελεσματικό τμήμα μάρκετινγκ διαφημιζόμενου μέσα από τις νέες ειδικές διακρίσεις Effie Hellas Agency of the Year και Effie Hellas Advertiser of the Year. Για την ανάδειξή τους θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται από τα Effie Global για το Effie Index (www.effieindex.com).