To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διακρίσεις της UM σε διεθνές Festival

Διακρίσεις της UM σε διεθνές Festival
Διακρίσεις της UM σε διεθνές Festival

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η παρουσία της UM στο Festival of Media Global που πραγματοποιήθηκε φέτος από την Κυριακή 6 έως την Τρίτη 8 Απριλίου στη Ρώμη, καθώς απέσπασε συνολικά 11 βραβεία, μεταξύ των οποίων και εκείνο του Agency of the Year για την UM Australia.

Το Festival of Media Global πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2007 στη Βενετία και χαίρει παγκόσμιας αποδοχής, αποτελώντας σημείο συνάντησης των ηγετικών media agencies με τους ιδιοκτήτες καινοτόμων Μέσων και των πλέον πρωτοπόρων στελεχών της αγοράς των media παγκοσμίως. Παράλληλα, βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες των media που πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως.

H κατάκτηση των 11 βραβείων από τα συνολικά 22 του Festival Of Media, επιβεβαιώνουν τη φιλοσοφία «Curious Thinking» της UM, το δημιουργικά καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της, με αποτέλεσμα την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της, παγκόσμια.

Αναλυτικά, τα βραβεία που απέσπασε η UM ήταν τα ακόλουθα:
 
•    Agency of the Year: UM Australia
•    Campaign of the Year: Καμπάνια «XTL» για το τμήμα Οικογενειών, Στέγασης, Κοινοτήτων και Εσωτερικών Υποθέσεων (Αυστραλία)
•    Effectiveness Award - Gold: Καμπάνια «The Loss Generator» για τη SBAB (Σουηδία)
•    Best Entertainment Platform - Gold: Καμπάνια «Spend your Lunch Well» για την ING Direct (Αυστραλία)
•    Best Event/Experiential Campaign - Gold: Καμπάνια «Budweiser Redlight» για την Budweiser (Καναδάς)
•    Best Social Media Strategy - Silver: Καμπάνια «XTL» για το τμήμα Οικογενειών, Στέγασης, Κοινοτήτων και Εσωτερικών  Υποθέσεων (Αυστραλία)
•    Best Communications Strategy - Silver: Καμπάνια «Fast Front Pages» για τη News Corp Australia Metro Mastheads (Αυστραλία)
•    The Creative Use of Media Award-Silver: Καμπάνια «Xbox # Keycode» για τη Microsoft (Ηνωμένο Βασίλειο)
•    Unity/Public Service Award - Silver: Καμπάνια «XTL» για το τμήμα Οικογενειών, Στέγασης, Κοινοτήτων και Εσωτερικών  Υποθέσεων (Αυστραλία)
•    Best Targeted Campaign - Bronze: Καμπάνια «XTL» για το τμήμα Οικογενειών, Στέγασης, Κοινοτήτων και Εσωτερικών  Υποθέσεων (Αυστραλία)
•    Best Use of Mobile-Bronze: Καμπάνια «Carrie Call» για τη Sony Pictures Entertainment (Ιαπωνία)