To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αύξηση κερδών για τον όμιλο Omnicom

Αύξηση κερδών για τον όμιλο Omnicom

Ο όμιλος Omnicom, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι BBDO, DDB Worldwide και Omnicom Media Group, παρουσίασε αύξηση 7% στα κέρδη προ φόρων γα το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, με συνέπεια αυτά να ανέλθουν σε 514,7 εκατομμύρια δολάρια.

Τα συνολικά έσοδα του ομίλου για την εξεταζόμενη περίοδο αυξήθηκαν κατά 6,4%, φτάνοντας στα 3,87 δισεκατομμύρια δολάρια, καθοδηγούμενα κυρίως από την ανάπτυξη στις ΗΠΑ (2,05 δις. και 7,8% αύξηση), αλλά και αυτή σε διεθνές επίπεδο (1,82 δις. δολάρια και 4,9% αύξηση).

Παράλληλα, τα οργανικά έσοδα -μια μέτρηση από την οποία εξαιρούνται εξαγορές, διαθέσεις και συναλλαγματικές επιρροές- παρουσίασαν αύξηση 5,8%. Μάλιστα, την ισχυρότερη επίδοση σημείωσαν η Βόρεια Αμερική (7,9%), η Λατινική Αμερική (7,8%) και η Ασία-Ειρηνικός (5,1%). Στο μεταξύ, τα διαφημιστικά έσοδα σε όλο το portfolio του ομίλου ήταν 10,5% υψηλότερα, ενώ η επίδραση του ξένου συναλλάγματος αύξησε κατά 0,7% τα έσοδα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Σημειώνεται πως τα αποτελέσματα του Omnicom χρεώθηκαν με 1,8 εκατομμύρια δολάρια, λόγω της αποτυχίας στην ολοκλήρωση συγχώνευσης με τον όμιλο Publicis.