To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σχεδιάζει νέα παγκόσμια καμπάνα η Nissan

Σχεδιάζει νέα παγκόσμια καμπάνα η Nissan

Η Nissan σχεδιάζει το λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας, μέσω τα οποίας θα ενοποιήσει τις χορηγίες της σε Manchester City και UEFA Champions League, καθώς επιδιώκει να αυξήσει με γρήγορους ρυθμούς το αποτύπωμά της στο χώρο του ποδοσφαίρου.

Η εν λόγω εμπορική δράση συνδέει την κατασκευάστρια αυτοκινήτων με τις ποδοσφαιρικές της ιδιοκτησίες, μέσω της προσφοράς «engineering excitement» στους fans του «βασιλιά των ομαδικών σπορ». Πρωταγωνιστές θα είναι ποδοσφαιριστές από την Πρωταθλήτρια ομάδα της Αγγλίας, τη γιαπωνέζικη Yokohama Marinos, την αμερικάνικη New York City FC και την αυστραλιανή Melbourne Heart.

Η Manchester City είναι, ασφαλώς, εκείνη που θα ηγηθεί της καμπάνιας σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ οι υπόλοιποι σύλλογοι θα επικεντρωθούν περισσότερο στις τοπικές αγορές. Παράλληλα, η Nissan θα δώσει τη δυνατότητα στους fans να συμμετάσχουν στην καμπάνια, μέσω φωτογραφιών τους τη στιγμή που πανηγυρίζουν κάποιο γκολ, ελπίζοντας έτσι πως θα αυξήσει τη δημοφιλία της στις βασικε΄ς αγορές Κίνας, Βραζιλίας και ΝΑ Ασίας.