To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η IPG Mediabrands λανσάρει το Socialight

Η IPG Mediabrands λανσάρει το Socialight
Η IPG Mediabrands λανσάρει το Socialight

Σχεδιασμένο από την Rally, τo εξειδικευμένo social media agency της IPG Mediabrands, το Socialight, αποτυπώνει την συμβολή των πληρωμένων διαφημίσεων στο Facebook στην περαιτέρω αύξηση του οργανικού engagement και των fans. Το βασικό σκεπτικό με το οποίο δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο εργαλείο είναι ότι η κάθε απόφαση των χρηστών του Facebook έχει μία αξία η οποία μπορεί να μεταφραστεί σε νομισματικές μονάδες. Το Socialight υπολογίζει και απονέμει αυτόματα το earned media value σε € ή $ ( ή οποιαδήποτε άλλη νομισματική μονάδα) για κάθε interaction των χρηστών.

Έχοντας υπολογίσει την αξία που κερδήθηκε μέσα από αυτά τα οργανικά interactions, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να πάρουν αποφάσεις με βάση οικονομικά κριτήρια για το πώς και πού θα κατανείμουν το διαθέσιμο media budget.

Ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, President South & Western European region της IPG Mediabrands είπε «Σε όλα τα agencies της IPG Mediabrands (UM, Initiative, Reprise Media), επενδύουμε συνεχώς προς στην αποδοτικότερη κατανομή του media budget των πελατών μας. Με το λανσάρισμα  του Socialight  διαμορφώνουμε την συζήτηση πάνω στην αποτελεσματικότητα των social media και συζητάμε με τους πελάτες μας χρησιμοποιώντας ένα KPI με το οποίο μπορούν να συσχετιστούν: Δολάρια, Ευρώ ή οποιοδήποτε άλλη νομισματική μονάδα».

Ο Δημήτρης Μανιάτης, Head of Digital Media για την IPG Mediabrands Ελλάδος είπε «Καθώς το organic reach στο Facebook μειώνεται, οι marketers στρέφονται προς την πληρωμένη διαφήμιση για να προσεγγίσουν το κοινό τους. Αυτές οι αυξημένες επενδύσεις γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες και είναι σημαντικό για τους marketers να καταλάβουν, να μετρήσουν και να αξιολογήσουν πλήρως τα αποτελέσματα των πληρωμένων αυτών δραστηριοτήτων. Το Socialight είναι το καινούριο εργαλείο της IPG Mediabrands που κάνει ακριβώς αυτό».

Η τεχνική υλοποίηση για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η οποία λανσαρίστηκε διεθνώς, έγινε στην Ελλάδα από την Netsteps.