To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το pre-conference του Inbound 2014

Το pre-conference του Inbound 2014
Το pre-conference του Inbound 2014

Ολοκληρώθηκε το pre-conference session του Inbound 2014 με κύριο ομιλητή τον Guy Kawasaki, που έχει διατελέσει για πολλά χρόνια Chief Evangelist της Apple, στο πλευρό του Steve Jobs.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, ο Kawasaki μοιράστηκε τα 10 σημαντικότερα πράγματα που έμαθε από τον ηγέτη της Apple, μιλώντας μεταξύ άλλων και για την διαφορά της Τιμής (αυτό που πληρώνεις την πρώτη ημέρα που αγοράζεις ένα προϊόν ή μια υπηρεσία), από την Αξία (αυτό που εισπράττεις για πάντα από αυτό), ένα χρήσιμο μάθημα για όλους τους marketers.

Η ημέρα ήταν αφιερωμένη σε ανακοινώσεις και παρουσιάσεις από το δίκτυο συνεργατών της HubSpot που αριθμεί πλέον περισσότερα από 2.000 agencies σε πάνω από 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένης πλέον και της Ελλάδας μέσα από τη συνεργασία της με την WEDIA Digital Agency.

Το δίκτυο συνεργατών της ΗubSpot υποστηρίζει περισσότερους από 11.000 πελάτες, με το 20% από αυτούς να βρίσκονται εκτός των Ηνωμένων Πολιτείων και να δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς όπως Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, Τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα, Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, αλλά και όποιες επιχειρήσεις θέλουν να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία απαιτούν μεγαλύτερη και σε βάθος ενημέρωση του πελάτη πριν να προχωρήσει στην αγορά τους.  

Θυμίζουμε ότι στη διεύθυνση www.wedia.gr/inbound2014 οι απεσταλμένοι της WEDIA αναρτούν καθημερινά υλικό από τις ομιλίες και μεταδίδουν τα όσα ενδιαφέροντα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.