Aνοδικά κινήθηκε ο Omnicom το τρίτο τρίμηνο
Aνοδικά κινήθηκε ο Omnicom το τρίτο τρίμηνοΟ όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας Omnicom παρουσίασε αύξηση οργανικών εσόδων που ξεπέρασε το 6% στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, τη στιγμή που τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν περισσότερο από 7%, φτάνοντας στα 3,75 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στο μεταξύ, τα καθαρά έσοδα βελτιώθηκαν κατά 24%, φτάνοντας στα 243,8 εκατομμύρια δολάρια. Με βάση τις προσφερόμενες υπηρεσίες του ομίλου, η διαφήμιση ηγήθηκε της οργανικής ανάπτυξης με βελτίωση που ξεπέρασε το 12% για την εξεταζόμενη περίοδο.
Αντίθετα, οι Δημόσιες Σχέσεις αυξήθηκαν μόλις κατά 2% σε οργανική βάση και το direct marketing κατά 1%. Όσο για το programmatic media buying και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα αντιπροσωπεύσει λιγότερο από 2% τω συνολικών εσόδων του έτους, αν και οι προοπτικές του παραμένουν σημαντικές.
Γεωγραφικά τώρα, η Βόρεια Αμερική (10% και έσοδα 1,99 δις. δολάρια) ηγήθηκε της συνολικής ανάπτυξης του ομίλου, ενώ τα διεθνή έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% περίπου, ανερχόμενα σε 1,75 δις. δολάρια.
Τέλος, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6% για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, ανερχόμενα σε 11,12 δις. δολάρια.