To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media Frame: Nέα εταιρεία Media Analysis

Media Frame: Nέα εταιρεία Media Analysis
Media Frame: Nέα εταιρεία Media Analysis

Tην είσοδό της στην αγορά επικοινωνίας κάνει η Media Frame, που ιδρύθηκε το 2014 από ειδικούς στον τομέα της επικοινωνίας με κύριο αντικειμενο την ανάλυση και επεξεργασία μηντιακού περιεχομένου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «η εταιρεία ειδικεύεται στη σύνταξη, στο σχεδιασμό και την παραγωγή reports δημοσιότητας, είτε πρόκειται για σύνταξη επισκοπήσεων/κειμένων είτε για αναλύσεις με ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου ή του εκάστοτε brand, υιοθετείται διαφορετική custom-made προσέγγιση ανάλυσης και επεξεργασίας των δεδομένων»

Ακόμη στην ανακοίνωση τονίζεται πως «Έχοντας ως αξίωμα ότι η επισκόπηση της δημοσιότητας δεν συνιστά μια απλή ποσοτική καταγραφή των αναφορών που προκύπτουν στα παραδοσιακά ή στα νέα μέσα, η Media Frame επιδιώκει να καλύψει το κενό που υπάρχει στην αγορά και να προσφέρει δυναμικά εργαλεία κατανόησης του επικοινωνιακού περιβάλλοντος και της φύσης της δημοσιότητας».  

Τέλος, από την Media Frame επισημαίνεται πως «η εταιρεία απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να κατανοήσουν το ποικιλόμορφο και διαδραστικό μιντιακό τοπίο για τη χάραξη στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, τον απολογισμό δράσεων, αλλά και την επισήμανση των ευρύτερων τάσεων της αγοράς και του κλάδου».