To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επενδύουν στο programmatic οι διαφημιζόμενοι

Επενδύουν στο programmatic οι διαφημιζόμενοι
Επενδύουν στο programmatic οι διαφημιζόμενοι

Σχεδόν τα 2/3 των διαφημιζόμενων, που διαθέτουν μπάτζετ μεγαλύτερο των 62,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic media buying μέσα στους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η AudienceScience.

Για την «The Shifting Digital Landscape» το 64% των διαφημιζομένων αυτών θέλουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic buying και το real-time bidding, σε σύγκριση με το 53% των «μικρών διαφημιζόμενων» που διαθέτουν μπάτζετ μικρότερο των 18,8 εκατομμυρίων δολαρίων και το 41% των «μεσαίων διαφημιζόμενων» με δαπάνη μεταξύ 18,8 και 62,5 εκατομμυρίων. Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε πως το 43% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να φέρουν μεγαλύτερο μέρος του digital planning in-house.

Η διαφάνεια εξακολουθεί να κυριαρχεί στις σκέψεις των διαφημιζόμενων με το 69% να υποστηρίζει πως τα επίπεδα διαφάνειας στην εμπορική βιομηχανία των Media έχουν παραμείνει σταθερά ή έχουν παρουσιάσει κάμψη.

«Η πολυπλοκότητα που αφορά στη media εκτέλεση, η έλλειψη διαφάνειας και οι πολλαπλοί μεσάζοντες είναι λίγα μόνο από τα ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία του διαφημιζόμενου στο digital» κατέληξε η έρευνα.   

TAGS: Global News