To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Samsung: Ενίσχυση στο Media planning/buying

Samsung: Ενίσχυση στο Media planning/buying
Samsung: Ενίσχυση στο Media planning/buying

Ο Altschuler, ο οποίος εντάχθηκε στη Unilever το 2006, υπηρέτησε τις media ομάδες της εταιρείας σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη, ενώ πιο πρόσφατα εργάστηκε σαν director της global media innovation.

Αξίζει να σημειωθεί πως έχει ήδη πιάσει δουλειά στη νοτιοκορεάτικη τεχνολογική εταιρεία με τη βάση του να βρίσκεται στη Νέα Υόρκη. Αυτή είναι η τρίτη προσθήκη στο marketing της Samsung τον τελευταίο χρόνο, η οποία προέρχεται από το χώρο των καταναλωτικών αγαθών. Προηγήθηκαν αυτή του του Gregory Lee (βετεράνος των Johnson & Johnson, Kellogg\'s και P&G) για να καλύψει τη θέση του president των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ και του Vince Hudson από την P&G για να αποτελέσει VP των marketing επιχειρήσεων.

Στο ίδιο διάστημα, η εταιρεία προχώρησε σε αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ, συγχωνεύοντας τη μονάδα Samsung Telecommunications America με αυτή των οικιακών και καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών.