To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τι θα γίνει με τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης;

Τι θα γίνει με τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης;
Τι θα γίνει με τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης;

Ένα σκληρό θρίλερ για γερά νεύρα παρακολουθεί έντρομη η αγορά αναφορικά με τον ειδικό φόρο διαφήμισης στην τηλεόραση (20%), που είναι βέβαιο ότι η επαναφορά του θα επιφέρει καίριο πλήγμα στη διαφημιστική αγορά, στη ρευστότητα των καναλιών και, φυσικά, στο μερίδιο φωνής των διαφημιζομένων.

Την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως απόφαση της γενικής γραμματέως εσόδων, Αικατερίνης Σαββαΐδου (12/1/2015), με την οποία μεταφέρεται η υποχρέωση καταβολής του φόρου στις 20 Ιανουαρίου 2016, καθώς μετατρέπεται η ανά μήνα απόδοση του φόρου σε ετήσια. Ως αιτία προβάλλεται η ανάγκη επανακαθορισμού της διαδικασίας απόδοσης των φόρων διαφημίσεων προκειμένου να διευκολυνθούν οι φορείς της αγοράς.

Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω απόφαση τροποποιεί προηγούμενη, η οποία καθορίζει τη διαδικασία απόδοσης του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων καθώς και του τύπου και περιεχομένου της σχετικής δήλωσης.

Με τη νέα λοιπόν αυτή απόφαση, τροποποιείται ο χρόνος υποβολής της παραπάνω δήλωσης, από την 20ή μέρα κάθε μήνα για τα έσοδα που πραγματοποιούν τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις του προηγούμενου μήνα, στην 20ή Ιανουαρίου για τα έσοδα που πραγματοποιούν τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις του προηγουμένου έτους.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με εφαρμοστική διάταξη (ΦΕΚ Β\' 3364/31-12-2013) με την υπογραφή του πρώην γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη (23/12/2013), θα έπρεπε ο φόρος να αποδίδεται ανά μήνα, αρχής γενομένης από τις 20 Φεβρουαρίου 2015.