To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tommy Hilfiger: Νέα διαφημιστική καμπάνια

Tommy Hilfiger: Νέα διαφημιστική καμπάνια
Tommy Hilfiger: Νέα διαφημιστική καμπάνια

Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξολοκλήρου στην εταιρεία PVH, ανακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη 2015 με τίτλο I DO HILFIGER. Η εικονική οικογένεια “Hilfigers” συγκεντρώνεται στην Sonoma της Καλιφόρνιας για να γιορτάσει τον επερχόμενο γάμο. Βασικό πρόσωπο της καμπάνιας το supermodel Behati Prinsloo ως σύγχρονη, εμπνευσμένη νύφη.
 
“Αυτή την περίοδο, οι The Hilfigers γιορτάζουν έναν οικογενειακό γάμο με το δικό τους μοναδικό twist,” δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Εμπνευσμένο από την ίδια μου την οικογένεια και το πνεύμα του brand Tommy Hilfiger, η καμπάνια αποτυπώνει ένα μοναδικό, επιλεκτικό μείγμα συμπεριφορών και στυλ. Για την Άνοιξη 2015, η συλλογή μας συνδυάζει μία χαλαρή rock n’ roll διάθεση με την σφραγίδα της χαλαρής διάθεσης της Ανατολικής Ακτής που είναι και το σήμα κατατεθέν μας. Οι The Hilfigers ενσωματώνουν με ελεύθερο πνεύμα την ερμηνεία της διασκέδασης και της αυθάδους συμπεριφοράς που είναι άλλωστε και στην καρδιά της μάρκας μας”.
 
Την καμπάνια I DO HILFIGER φωτογράφησε ο Craig McDean, επιμελήθηκε ο Karl Templer και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.

Η διαφημιστική καμπάνια I DO HILFIGER θα παρουσιαστεί σε όλο τον κόσμο μέσω ενός προγράμματος multimedia με παρουσία στα online μέσα, τα έντυπα, την υπαίθρια διαφήμιση και τα social media. Επίσης θα παρουσιαστεί από τον Μάρτιο του 2015 με έντυπες καταχωρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο σε σημαντικές εκδόσεις μόδας καθώς και σε σημαντικά websites και social media κανάλια. Στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες, σε σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, η Κοπεγχάγη και το Μιλάνο, και σε σημαντικές περιοχές στο Χονγκ Κονγκ θα υπάρχουν υπαίθριες καμπάνιες.