Αύξηση για τη digital display δαπάνη
Αύξηση για τη digital display δαπάνηΤα 80 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το 2014, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Πρόκειται για αύξηση ύψους 6% συγκριτικά με το 2013, η οποία σε σημαντικό βαθμό οφείλεται στη σημαντική άνοδο (+12% QoQ) της δαπάνης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014.
Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες απέσπασαν για μια ακόμα φορά το μεγαλύτερο μερίδιο της δαπάνης, ξεπερνώντας το 23% της συνολικής digital display δαπάνης για το 4ο τρίμηνο του έτους και το 21% σε επίπεδο έτους.
Στη δεύτερη θέση εδραιώνονται τα καταναλωτικά προϊόντα, με μερίδιο 17% στο έτος. Δυναμικός εμφανίζεται και ο κλάδος του retail, με αύξηση έτους 33%.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas, εντυπωσιακή είναι η υιοθέτηση του video από τους διαφημιζομένους, αφού άγγιξε τα 3 εκατομμύρια ευρώ μέσα στο 2014, αποτελώντας πλέον το 4% της συνολικής display δαπάνης.