To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

10 Χρόνια V+O

10 Χρόνια V+O
10 Χρόνια V+O

Επέκταση σε νέες αγορές και new business, ανταπόκριση στις νέες τάσεις της επικοινωνίας και επένδυση στους ανθρώπους της είναι οι βασικοί άξονες της επόμενης φάσης ανάπτυξης της V+O Communication, που παρουσιάστηκαν την Πέμπτη (10/11) από τον πρόεδρο της εταιρείας, Θωμά Βαρβιτσιώτη, και τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Γιάννη Ολύμπιο, στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποίησε στα γραφεία της για τα 10 χρόνια της.
«Από μια εταιρεία 5 στελεχών και 8 πελατών το 2000, η V+O έχει εξελιχθεί σε ένα δυναμικό όμιλο με 80 στελέχη, που δραστηριοποιείται σε 5 αγορές, διαθέτει 87 ενεργούς πελάτες και απευθύνεται σε μια αγορά 50 εκατ. καταναλωτών» ανέφερε ο Θ. Βαρβιτσιώτης.
Με μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης κύκλου εργασιών 35%, η V+O ανέπτυξε τα 10 αυτά χρόνια ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο συμβουλευτικών υπηρεσιών επικοινωνίας, ικανό να υποστηρίζει κάθε ανάγκη του πελατολογίου, το οποίο περιλαμβάνει τους leaders της αγοράς που αναπτύσσουν μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία PR.
Το μίγμα των πελατών είναι ισορροπημένο, καθώς το 51,8% αφορά σε retainers, το 14,7% σε εκδηλώσεις, το 27,3% σε on-off ενέργειες και το 6,1% σε BTL-design. Το σημαντικό είναι ότι η συμμετοχή του δημόσιου τομέα στον τζίρο δεν ξεπερνά το 6% το 10μηνο του 2010, έναντι 12% το 2009 και 9% το 2008. Ο Γ. Ολύμπιος επισήμανε την επιλογή της V+O να εστιάσει -παρά τη δύσκολη συγκυρία- στην ανάπτυξη, αναφέροντας ότι προς αυτή την κατεύθυνση ενισχύεται η παρουσία της στη Ν.Α. Ευρώπη μέσω της ίδρυσης γραφείου στην Αλβανία το 2010, ενώ προγραμματίζεται διείσδυση σε επιπλέον αγορές μέσω εξαγοράς το α’ εξάμηνο του 2011.
Επίσης, η V+O θα εστιάσει στους τομείς digital communication, sustainable development και internal communication, με καινοτόμες προσεγγίσεις και υπηρεσίες. Τέλος, θα αναπτύξει νέο πρόγραμμα εξέλιξης προσωπικού, το V+O+U, ενώ έχει σχεδιάσει πρόγραμμα ΕΚΕ, το οποίο εμπλέκει 10 ΜΚΟ με ισάριθμους πελάτες της και το σύνολο των εργαζομένων της.