To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Άρωμα από Κάννες στο Χαλάνδρι

Άρωμα από Κάννες στο Χαλάνδρι
Στο Φεστιβάλ των Καννών και τις καμπάνιες που ξεχώρισαν φέτος σε αυτό «ταξίδεψε» για άλλη μια φορά η Τhe Newtons Laboratory, με τη συνδρομή της Contagious, πελάτες και συνεργάτες της, με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον event.

Το ετήσιο Newtons & Cannes event πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στα γραφεία της Τhe Newtons Laboratory. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν σε πελάτες της εταιρείας -και όχι μόνο- οι τάσεις που αναδύονται στο χώρο της επικοινωνίας, όπως αποτυπώνονται στις δουλειές που ξεχώρισαν και βραβεύθηκαν στην τελευταία διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Επίσημος προσκεκλημένος ήταν η Contagious Communications, την οποία εκπροσώπησε η Senior Insider Strategist Georgia Malden, με μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση, στην οποία πρωταγωνίστησαν οι καμπάνιες που ξεχώρισαν φέτος στο Φεστιβάλ. Επίσης, το πρόγραμμα περιελάμβανε παρουσίαση από τα στελέχη της The Newtons Laboratory που παρευρέθησαν το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ των Καννών, αλλά και μια «ματιά» πάνω στις τάσεις που αναδύονται αυτήν τη στιγμή διεθνώς όσον αφορά το content marketing.

Τι συνέβη στις Κάννες…

Η Georgia Malden στην παρουσίασή της, "Cannes Deconstructed", βασίστηκε σε καμπάνιες που ξεχώρισαν στις Κάννες όπως η "Meet Graham" αλλά και η "Hungerithm" (Snickers) της Clemenger BBDO Melbourne, το Ατρόμητο Κορίτσι (Fearless Girl), το άγαλμα που δημιούργησε η ΜcCann New York για τη State Street Global Advisors, αλλά και το αρκετά τολμηρό "Google Home for the Whopper" της Burger King, που κατέκτησε το Grand Prix στην κατηγορία Direct, με την υπογραφή της David Miami.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη νέα σημασία που αρχίζει να αποκτά ο όρος integration, καθώς πλέον δεν αφορά μόνο την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών αλλά και την ενσωμάτωση μιας καμπάνιας στην κοινωνία και την καθημερινή ζωή. Ακόμη υπογράμμισε πως αρκετές καμπάνιες που ξεχώρισαν στις Κάννες καταδεικνύουν την ανάγκη σχηματισμού δημιουργικών συνεργασιών από την πλευρά των brands και των διαφημιζόμενων με εταίρους, που μέχρι πρότινος ίσως, σε μερικές περιπτώσεις, μπορεί να μη φανταζόταν κανείς.

Οι νέοι αυτοί συνεργάτες δεν έχουν συγκεκριμένη προέλευση και τομέα δραστηριοποίησης, καθώς ανάλογα με την καμπάνια, η συνεργασία μπορεί να αφορά από τη Nasa (Potatoes on Mars - Ogilvy Dubai) έως τα πιο «συμβατικά» 7/11 ("Hungerithm"). Ακόμη, η Μalden σημείωσε πως στις Κάννες  συνεχώς αυξάνεται η συμμετοχή και η παρουσία εταιρειών τεχνολογίας (ad tech/social tech), ενώ υπογράμμισε πως φαίνεται να μειώνεται η προσέλευση στελεχών από το χώρο των εταιρειών επικοινωνίας.

Επιπρόσθετα, επεσήμανε πως αυξάνεται το ενδιαφέρον των πελατών για το brand και αυτό αντικατοπτρίζεται και στον μεγαλύτερο αριθμό συμμετοχών που κατατίθενται πλέον από brands.

Ολοκληρώνοντας, στάθηκε στο γεγονός πως τα τελευταία χρόνια οι λεγόμενες «παραδοσιακές» κατηγορίες (Print & Outdoor) καταγράφουν τη μεγαλύτερη μείωση όσον αφορά τον αριθμό συμμετοχών, ενώ από την άλλη οι κατηγορίες Entertainment, Creative Effectiveness και Innovation αποτελούν τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες τα τελευταία χρόνια. Αναρωτήθηκε εάν αυτό θα συνεχιστεί και το 2018, ενώ ειδικά για την κατηγορία Entertainment σημείωσε την παρουσία των νέων κατηγοριών Βranded Games και Sports.

Τέλος, εκτίμησε πως είναι πολύ πιθανό το project "Marcel" του Publicis Groupe να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα από ό,τι προβλέπεται, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες οι εταιρείες του ομίλου να έχουν παρουσία την επόμενη χρονιά στην Croisette