To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BubbleBox: καινοτομία στην online διαφήμιση

BubbleBox: καινοτομία στην online διαφήμιση
BubbleBox: καινοτομία στην online διαφήμιση

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Είδα κάποια άκρως ενδιαφέροντα demo για το Bubblebox. Πώς προέκυψε η εφαρμογή;

Δ.Ρ.:
Το Bubblebox προέκυψε από μια ιδέα: βλέπαμε τα sites τα οποία έχουν text ads και banner, τα τελευταία 10 χρόνια, καθώς το banner και το text ad έχουν κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά. Όμως, το Ιnternet «τρέχει» -ξέρετε το σήμερα είναι το χθες στο Ιnternet, δεν υπάρχει κάτι στατικό-, το Ιnternet είναι δυναμικό. Ό,τι βγαίνει σήμερα στο Ιnternet, απαξιώνεται χθες! Δεν μπορούμε μόνο να έχουμε banners και text, δεν μπορούν τα CTR να είναι κάτω από 1%. Ο διαφημιζόμενος θέλει κάτι νέο, το site θέλει μια νέα ιδέα -η οποία και να του φέρει κέρδος-, έτσι προέκυψε το Bubblebox. Θέλαμε να βρούμε έναν τρόπο που να κερδίζουν όλοι.

adb: Μια που μιλήσατε για CTR (Click Through Rate), τι CTR μπορεί να πετύχει ο διαφημιζόμενος σε σχέση με το Banner και με το Text;

Δ.Ρ.:
Αν και το CTR δεν είναι τόσο σημαντικό στην κουβέντα για το Bubblebox όσο το ίδιο το concept του Bubblebox, θα σας πω ότι το CTR όταν στο banner είναι 1% (maximum), εδώ με το BubbleBox έχουμε 3-10%.

adb: Πού, όμως, διαφέρει το BubbleBox σε σχέση με τις άλλες διαθέσιμες τεχνολογικές λύσεις;

Δ.Ρ.:
Το BubbleBox είναι 100% στοχευμένο πάνω στον ίδιο το χρήστη και τα ενδιαφέροντά του. Το BubbleBox ταυτίζει τη λέξη κλειδί με το ίδιο το προϊόν, π.χ. τη λέξη «καλλυντικά» με ένα γυναικείο προϊον, τη λέξη «τράπεζα» με τον ίδιο τον Οργανισμό. Είναι μοναδικό στο είδος του. Ο διαφημιζόμενος κερδίζει, γιατί ξέρει πως αυτός που διαβάζει ένα άρθρο σε γυναικείο portal για την ομορφιά, είναι πιθανότατα γυναίκα και ενδιαφέρεται για καλλυντικά. Η διαφήμιση, λοιπόν, εδώ είναι όσο πιο στοχευμένη γίνεται και για το λόγο αυτό έχει μεγάλο CTR. Αυτήν τη στιγμή οι υπάρχουσες τεχνολογίες δεν μπορούν να φέρουν τέτοια αποτελέσματα, ούτε βέβαια είναι τόσο στοχευμένες.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο adbusiness-Τεύχος 707 (11/10/2010)