To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Χωρίς όρια στην επικοινωνία

Χωρίς όρια στην επικοινωνία

Η Fame είναι μια εταιρεία απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εποχής.  Ένα ευέλικτο σχήμα με στόχο να ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις και επιθυμίες των πελατών, παρουσιάζοντας λύσεις και προτάσεις που διακρίνονται από το δικό της προσωπικό στίγμα. Προσφέρει λύσεις συνολικής -ολιστικής επικοινωνίας και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο στρατηγικό σχεδιασμό.

Οι επικεφαλής της εταιρείας Γιώργος Τάνες, Διευθύνων Σύμβουλος και Σάκης Μελισσάρης, Γενικός Διευθυντής, μας δίνουν τις λεπτομέρειες.

Γιώργος Τάνες, Διευθύνων Σύμβουλος
Με το δικό μας μοναδικό τρόπο


adb: Είναι η πρώτη φορά ύστερα από 10 χρόνια λειτουργίας που μιλάτε δημόσια για την εταιρεία. Γιατί;

Γ.Τ.:
Ο λόγος είναι κυρίως προσωπικός. Πιστεύω ότι δεν έχεις λόγο να μιλάς για τον εαυτό σου αν δεν έχεις πρώτα απ’ όλα αποδείξει σε σένα ότι αυτά που έχεις να πεις αξίζουν και μπορείς να τα υποστηρίξεις. Μπορεί να έρχεται σε κόντρα με τη γενικότερη φιλοσοφία του χώρου, αλλά όπως είπαμε είναι προσωπικό.

adb: Κουβαλάτε ένα όνομα με ιστορία στον κόσμο των επιχειρήσεων. Πώς σας επηρέασε αυτό;

Γ.Τ.:
Ο πατέρας μου είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους managers στην αγορά, πάνω απ’ όλα όμως εγώ αναγνωρίζω σε αυτόν έναν πατέρα που ήξερε να εμπνέει τα παιδιά του και να τους προσφέρει τα εφόδια και την ώθηση για να εκφράσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

adb: Σε μια δύσκολη περίοδο προχωράτε σε σημαντικές αλλαγές. Βλέπετε την κρίση ως ευκαιρία;

Γ.Τ.:
Θεωρώ ότι η κρίση άλλαξε τα δεδομένα όλων και μας «ξεβόλεψε». Μας ανάγκασε να γίνουμε πιο παραγωγικοί, ευρηματικοί και να εστιάσουμε στην ανάπτυξη περισσότερο από ποτέ!  Όταν λέω ανάπτυξη δεν αναφέρομαι μόνο στην πελατειακή ανάπτυξη, αλλά κυρίως στην ανάπτυξη των στελεχών και των σχέσεων με τους συνεργάτες σου. Η Fame υπήρξε πάντα μια εταιρεία που εξελισσόταν και ελισσόταν ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς. Πάνω απ’ όλα όμως η δύναμη της Fame ήταν, είναι και θα είναι η δύναμη της ομάδας που την αποτελεί!

adb: Τι σας διαφοροποιεί τελικά από τις υπόλοιπες εταιρείες του χώρου;

Γ.Τ.: Δεν έχουμε επανεφεύρει τον τροχό. Προσφέρουμε υπηρεσίες επικοινωνίας, όπως πολλές άλλες εταιρείες του χώρου μας. Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι είμαστε ένα ευέλικτο σχήμα, που ανταποκρίνεται άμεσα στις δημιουργικές και χρονικές απαιτήσεις και ό,τι κάνουμε το κάνουμε με το δικό μας μοναδικό τρόπο.

Σάκης Μελισσάρης, Γενικός Διευθυντής
Η δύναμη της ομάδας της Fame


adb: Θέλετε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τα projects που έχετε τρέξει;

Σ.Μ.:
Το τελευταίο διάστημα ήμασταν στον αέρα με τηλεοπτικό της Electronet, θα ακούσατε το ραδιοφωνικό της LG, ίσως να είδατε τα καταστήματα της Eurobank ντυμένα με το πρόγραμμα της Eurolife «Value σπουδές», ίσως να γιορτάσατε κι εσείς την Ημέρα Θερισμού Ελληνικής γης, στα event που τρέξαμε σε όλη την Ελλάδα για την Amstel ή να παίξατε στο διαγωνισμό της για τα 2.100 ευρώ, να κολυμπήσατε με το γιγάντιο παπί της Heineken στις παραλίες της Αττικής, εμπνευσμένο από την παγκόσμια καμπάνια «Dropped», να ψωνίσατε από το site tilltwelve που σχεδιάσαμε, να δοκιμάσατε σε supermarket τη νέα Amstel Radler ή το τυρί Old Amsterdam, σε μία από τις γευστικές δοκιμές που υλοποιήσαμε ή να παίξατε στο facebook ένα από τα παιχνίδια που έχουμε σχεδιάσει.  
Είμαστε μια διαφημιστική χωρίς όρια στην επικοινωνία, είμαστε μια εταιρεία που σχεδιάζει ενέργειες και καμπάνιες που καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες στην επικοινωνία στο μέσο που πρέπει.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η Fame και ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία της εταιρείας;

Σ.Μ.:
Υπάρχουν εταιρείες που διαχωρίζουν τις υπηρεσίες τους, αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει  πλέον να διαχωρίζουμε την επικοινωνία με μια «γραμμή». Όταν βγαίνουν τηλεοπτικά που τρέχουν μόνο στο Youtube ή ολόκληρες καμπάνιες σχεδιάζονται για το Facebook, πώς μπορούμε να μιλάμε για διαχωρισμό της επικοινωνίας σε ATL και BTL;  Οι κανόνες στην επικοινωνία έχουν αλλάξει,  σήμερα οι καμπάνιες είναι ολιστικές, δεν απομονώνουν μέσα και δεν βάζουν «γραμμές». Η διαφήμιση του αύριο είναι αυτή που δεν βάζει όρια και περιορισμούς. Στόχος μας είναι να σχεδιάζουμε καμπάνιες που προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία στον καταναλωτή, μέσα από στρατηγικό σχεδιασμό και δημιουργικότητα.