To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διαγωνισμός από την Περ. Ηπείρου

Διαγωνισμός από την Περ. Ηπείρου
Διαγωνισμός από την Περ. Ηπείρου

Το συγκεκριμένο σχέδιο στοχεύει στην προσφορά νέων ιδεών και εργαλείων, τα οποία θα προωθήσουν την οργανωτική καινοτομία και καινοτομίες στο μάρκετινγκ, με σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό των προϊόντων και των συσκευασιών.
Πιο συγκεκριμένα, ο κορμός του έργου αποτελείται από 4 ενέργειες: Επικοινωνιακή στρατηγική και προβολή του έργου, διακρατικό δίκτυο και χαρτογράφηση της ήπιας καινοτομίας, διακρατικές πιλοτικές ενέργειες της ήπιας καινοτομίας και ενοποίηση και μοντελοποίηση των αποτελεσμάτων της. Ειδικά για τις ενέργειες προβολής του έργου, από το σύνολο του προϋπολογισμού θα διατεθούν 34.000 ευρώ.
Στο πλαίσιο της παρούσας δράσης η Περιφέρεια Ηπείρου, ως επικεφαλής εταίρος, καλείται να σχεδιάσει και να συντονίσει τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική του έργου, σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί για το έργο και τους κανόνες δημοσιότητας του Προγράμματος MED. Προσφορές υποβάλλονται μέχρι 4/2.

TAGS: specs, Marketing