To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δυναμικό ξεκίνημα για τις Εκδόσεις Αστρίτης

Δυναμικό ξεκίνημα για τις Εκδόσεις Αστρίτης

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΙΓΟΥ

Ο Λεωκράτης Ανεμοδουράς, εκδότης-διευθυντής της Αστρίτης, και ο Γιώργος Σακελλόπουλος, εμπορικός διευθυντής, μιλούν στο adbusiness για τις δραστηριότητες και το μέλλον της εταιρείας στο χώρο των εκδόσεων, καθώς και τα επόμενα επιχειρηματικά τους σχέδια.

adb: Η Εκδόσεις Αστρίτης έκανε πολύ πρόσφατα την είσοδό της στο χώρο των εκδόσεων. Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειάς αυτής;

Τα έως τώρα αποτελέσματα δείχνουν ότι το επιχειρηματικό-εκδοτικό εγχείρημα, αλλά και οι προσπάθειες όλων των συνεργατών θα αποδώσουν καρπούς. Το γενικότερο κλίμα, βέβαια, θα μπορούσε στην αρχή να μας αποθαρρύνει, αλλά δύο παράγοντες συνετέλεσαν ώστε να ληφθεί η κρίσιμη απόφαση: Το επιχειρηματικό όραμα και η πίστη όλων των συντελεστών σ’ αυτό. Θα πρέπει να περάσει το πρώτο κρίσιμο εξάμηνο για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά η αποδοχή των περιοδικών μας τόσο από τους αγοραστές στο περίπτερο, όσο και από τη διαφημιστική αγορά, μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε.

adb: Μιλήστε μας για την ονοματοδοσία της εταιρείας. Τι συμβολίζει;

Η ονοματοδοσία της εταιρείας συμβολίζει τον ιστορικό χαρακτήρα που κρύβεται πίσω από το όνομα Αστρίτης και δεν είναι άλλο από εκείνο του συγγραφέα του Μικρού Ήρωα και παππού του Λεωκράτη Ανεμοδουρά, Στέλιου Ανεμοδουρά. «Θάνος Αστρίτης» ήταν το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο με το οποίο υπέγραφε τον Μικρό Ήρωα ο Στέλιος Ανεμοδουράς, που λόγω της ιδιότητάς του ως δημοσιογράφου σε εφημερίδες, δεν ήθελε να αποκαλύπτει την πραγματική του ταυτότητα. Ουσιαστικά είναι ένα όνομα που σηματοδοτεί τη συνέχεια μιας μακροχρόνιας εκδοτικής δραστηριότητας, αφετηρία της οποίας υπήρξε το έτος 1952 με την έκδοση του Μικρού Ήρωα, και σκοπό έχει να τιμήσει τον Στέλιο Ανεμοδουρά για την προσφορά του στον περιοδικό Τύπο.


adb: Γιατί επιλέξατε την έκδοση εφηβικών περιοδικών για κορίτσια και σταυρολεξικών; Πώς διαμορφώνεται η συγκεκριμένη κατηγορία Τύπου;

Η επιλογή έγινε συνειδητά. Η εταιρεία Αστρίτης διαθέτει τους πλέον έμπειρους συνεργάτες σε αυτούς τους χώρους. Τα στελέχη των συντακτών, γραφιστών, παραγωγής και εμπορικού γνωρίζουν όσο κανένας άλλος τόσο το χώρο των εφηβικών περιοδικών, όσο και των σταυρολεξικών. Η μακροχρόνια εμπειρία τους αποτελεί το εχέγγυο για την επιτυχία των περιοδικών μας. Γνωρίζουν τη γλώσσα των εφήβων κοριτσιών, τους ρυθμούς ανανέωσης και αλλαγής της εφηβικής νοοτροπίας σε τέτοιο βαθμό που οποιαδήποτε προσπάθεια μίμησης θα έπεφτε στο κενό. Αντίστοιχα, το ίδιο συμβαίνει και με τα μέλη της ομάδας των σταυρολεξικών περιοδικών.
Έτσι, αυτή η γνώση μας χαρίζει ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σεβόμαστε το λύτη αυτών των περιοδικών, βάζουμε πρωτότυπο περιεχόμενο, δεν κάνουμε συρραφή από παλαιότερα τεύχη και δίνουμε αυθεντικά περιοδικά. Η αγορά των περιοδικών για κορίτσια είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική, γιατί οι αναγνώστριές μας είναι απαιτητικές και δεν συγχωρούν λάθη. Η εφηβεία βλέπετε.
Η διαφημιστική αγορά έχει στη διάθεσή της ένα πολύ καλό εργαλείο στοχευόμενης και αποδοτικής επικοινωνίας. Η αγορά των σταυρολεξικών περιοδικών έχει ιδιαιτερότητες. Υπάρχουν πιστοί λύτες που ακολουθούν συγκεκριμένους τίτλους περιοδικών με βάση και το βαθμό δυσκολίας λύσης του περιεχόμενου και αυτοί αποτελούν την πλειοψηφία αγοραστών. Βέβαια, υπάρχουν και οι περιστασιακοί αγο ραστές που εμφανίζονται κυρίως το καλοκαίρι. Τα περιοδικά αυτά ως όχημα επικοινωνίας δεν έχουν αναπτυχθεί έως τώρα, αλλά πιστεύουμε ότι σε περίοδο οικονομικής κρίσης που ο διαφημιζόμενος αναζητά να μη χάνεται ούτε σεντ από το όποιο ευρώ επενδύει διαφημιστικά, θα δει με διαφορετικό μάτι περιοδικά που του προσφέρουν έξυπνες και ιδιαίτερα οικονομικές λύσεις.

adb: Σχεδιάζετε την έκδοση κι άλλων τίτλων; Σε ποια κατηγορία θα σας ενδιέφερε να αναπτυχθείτε ενδεχομένως στο μέλλον;

Αρχικά θα διευρύνουμε τη δραστηριότητά μας στο διαδίκτυο. Επίσης, ο χώρος που μας απασχολεί και ήδη κινούμαστε είναι εκείνος των βιβλίων. Επιλέγουμε τίτλους που θα συζητηθεί το περιεχόμενό τους γιατί ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Σύντομα θα το διαπιστώσετε.

adb: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των περιοδικών της Αστρίτης ως διαφημιστικά «οχήματα»;

Όπως ανέφερα σε προηγούμενη απάντηση, η Αστρίτης διαθέτει τους μοναδικούς συνεργάτες με πολύχρονη εμπειρία και στις δύο αγορές. Όταν λοιπόν γνωρίζεις ποιος είναι ο αναγνώστης σου, γνωρίζεις πώς να επικοινωνήσεις μαζί του, γνωρίζεις πώς να χτίσεις εμπιστοσύνη, ιδιαίτερα δε όταν απευθύνεσαι σε έφηβους. Εκεί δε, υπάρχει και το αίσθημα ευθύνης στο τι τους λες και πώς τους το λες. Γι’ αυτό λοιπόν είμαστε υπερήφανοι και σίγουροι για το αποτέλεσμα. Γι’ αυτό τόσο οι διαφημιζόμενοι, όσο και τα στελέχη των διαφημιστικών εταιρειών πρέπει να αισθάνονται σιγουριά για την επιτυχή αποτελεσματικότητα της συνολικής επικοινωνίας τους μέσω των περιοδικών μας.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας;

Φιλοσοφία της εταιρείας είναι να στηρίζει την ελευθερία δημιουργικότητας, να παρακινεί τη «γέννηση» ιδεών και κάθε προϊόν μας να έχει το στοιχείο αυθεντικότητας και νεωτερισμού. Οι αναγνώστες των περιοδικών μας θέλουμε να νιώθουν μοναδικοί, γιατί η έννοια σεβασμός και εκτίμηση απέναντί τους είναι κατανοητή από την πρώτη σελίδα όποιου περιοδικού αγοράσουν.


Η διοικητική ομάδα των εκδόσεων

Εκδότης-διευθυντής είναι ο Λεωκράτης Ανεμοδουράς. Στα εφηβικά περιοδικά ηγούνται οι Έφη Βασιλάκη, Γιάννα Αγγελοπούλου, Ντίνα Βροντάκη και Αγάπη Μανωλουδάκη. Στα σταυρολεξικά ηγείται ο Τηλέμαχος Κατωπόδης. Στην παραγωγή ο Αντώνης Αλζάχρ και ο Γιώργος Αλεξάνδρου. Στην κυκλοφορία ο Μανώλης Λούκας. Στο τμήμα Βιβλίων η Μαίρη Βιδάλη και στο τμήμα του Ιnternet η Χάιντι Νικολάου. Στο εμπορικό ο Γιώργος Σακελλόπουλος και η Ντίνα Γεραμάνη.