To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εγένετο… Havas Worldwide

Εγένετο… Havas Worldwide
Εγένετο… Havas Worldwide

Στα πλαίσια ενός διεθνούς rebranding με στόχο μια απλούστερη, πιο διαυγή δομή και μια ομοιογενή φιλοσοφία, η Havas μετονομάζει το δίκτυο της Euro RSCG Worldwide και τις εταιρείες που το απαρτίζουν σε Havas Worldwide.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος Havas απαρτίζεται πλέον από 2 κεντρικά τμήματα: τη Havas Media, η οποία περιλαμβάνει εταιρείες media σε όλο τον κόσμο, και τη Havas Creative, η οποία περιλαμβάνει το δίκτυο της Havas Worldwide, το micronetwork  Arnold Worldwide (16 εταιρείες σε 15 χώρες, σε 5 ηπείρους) και όλες τις άλλες εταιρείες επικοινωνίας.

Από σήμερα, όλες οι εταιρείες της Euro RSCG μετονομάζονται σε Havas Worldwide (316 γραφεία σε 75 χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D και Euro RSCG WW PR brands). H Euro RSCG 4D θα μετονομαστεί σε Havas Worldwide Digital, η Euro RSCG Life σε Havas Life και η Euro RSCG Worldwide PR σε Havas PR. Η μετονομασία αυτή δε θα επιφέρει διοικητικές αλλαγές.

Σαν αποτέλεσμα, στην Ελλάδα η Euro RSCG Athens μετονομάζεται σε Havas Worldwide Athens και η Euro RSCG 4D σε Havas Worldwide Digital Athens.

Το rebranding αυτό περιλαμβάνει, επίσης, τη δημιουργία του Havas Digital Group, ενός νέου τμήματος το οποίο θα συνδυάζει digital media και δημιουργικό. Το Havas Digital Group είναι το όνομα που περιγράφει μια προσφερόμενη υπηρεσία και όχι ένα νέο δίκτυο ή ένα νέο επιχειρηματικό τομέα, αντανακλώντας έτσι την προσήλωση της Havas στην ενσωμάτωση του digital στον πυρήνα της νέας της δομής.

Σημειώνεται πως το brand Havas Media παραμένει ως έχει και θα αποκαλύψει μια νέα οπτική ταυτότητα στις αρχές του 2013.

Οι στόχοι του εγχειρήματος

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «ο κύριος στόχος της Havas είναι να προσφέρει στους πελάτες της τις πλέον ολοκληρωμένες υπηρεσίες που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα, τη συνοχή και την αξία τους. Η Havas εφαρμόζει ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο με μια απλή, διαυγή και ευέλικτη δομή: τοποθετεί το digital στον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων και των εταιρειών της, ενοποιεί το δημιουργικό τμήμα με τα media και ενισχύει τη συνολική εικόνα της δίνοντας το όνομά της στο μεγαλύτερό της δίκτυο».

Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του David Jones, Global CEO της Havas, ο οποίος σημείωσε πως: «Πριν από μια δεκαετία περάσαμε μπροστά, αποτελώντας τo πρώτο μεγάλο δίκτυο επικοινωνίας που ενσωμάτωσε το digital στον πυρήνα των δημιουργικών της εταιρειών. Σήμερα πρωτοπορούμε ακόμα μια φορά, ενοποιώντας το δημιουργικό με τα media και το digital, μεγιστοποιώντας έτσι τη συνεργασία των τμημάτων αυτών, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα δυναμικό συνδυασμό δημιουργικής υπεροχής, ευελιξίας και καινοτομίας. Είμαστε ο μόνος όμιλος επικοινωνίας με ομοιογενή δομή και προσέγγιση, γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα τους πελάτες μας. Με το rebranding που πραγματοποιούμε σήμερα, κάνουμε μια μικρή αλλαγή, την οποία θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε σαν καταλύτη, που θα μας οδηγήσει σε μεγαλύτερες αλλαγές, τόσο εντός της Havas, όσο και στο σύνολο της βιομηχανίας».

Λίγα λόγια για τη Havas Worldwide

Η Havas Worldwide, πρώην Euro RSCG Worldwide, είναι μια κορυφαία εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας, η πρώτη που ανακηρύχθηκε την ίδια χρονιά Εταιρεία της Χρονιάς παγκοσμίως από τα περιοδικά Advertising Age και Campaign. Το δίκτυό της αποτελείται από 11.000 υπαλλήλους, 316 γραφεία σε 120 πόλεις σε 75 χώρες και παρέχει υπηρεσίες διαφήμισης, marketing, εταιρικής επικοινωνίας, ψηφιακής επικοινωνίας και social media σε πελάτες όπως: Air France, BNP Paribas, Charles Schwab, Citigroup, Danone Group, IBM, Kraft Foods, Lacoste, Merck, Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroën, Reckitt Benckiser, Sanofi και Volvo. Με έδρα τη Νέα Υόρκη, η Havas Worldwide είναι η μεγαλύτερη μονάδα του Ομίλου Havas, παγκόσμιου ηγέτη στον κλάδο της επικοινωνίας (Euronext Paris SA: HAV.PA).

TAGS: Latest news