To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Eίμαστε ένα digital one stop shop

Eίμαστε ένα digital one stop shop
Eίμαστε ένα digital one stop shop

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, η εικόνα της αγοράς internet marketing στη χώρα μας σήμερα; Πώς έχει επηρεαστεί ο χώρος του digital από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα;

Π.Μ.:
Η εικόνα της αγοράς είναι αρκετά καλή, τηρουμένων των αναλογιών και της κρίσης. Θεωρώ ότι ο χώρος του digital έχει επηρεαστεί σε πολύ μικρό βαθμό και σε αυτό συνηγορεί και η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ΙΑΒ για τη διαφημιστική δαπάνη του προηγούμενου εξαμήνου, όπου τα αποτελέσματα ήταν αισιόδοξα. Σίγουρα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα οικονομικής φύσεως και σε αυτό τον κλάδο, τα αίτια των οποίων όμως έχουν αναφορά περισσότερο σε γενικότερα οικονομικά προβλήματα και παθογένειες της ελληνικής αγοράς (μεταχρονολογημένες επιταγές, ρευστότητα, κρίση κ.τ.λ.).

adb: Θεωρείτε πως ο χώρος του internet marketing διαθέτει τη δυναμική να εντοπίσει και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που ενυπάρχουν στην κρίση; Ποιες είναι οι προβλέψεις για το μέλλον; Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης και σε ποιους τομείς;

Π.Μ.:
Σίγουρα ο χώρος του internet marketing μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει έναν πολύ δυναμικό ρόλο. Υπάρχουν σοβαρότατα περιθώρια ανάπτυξης σε όλους τους τομείς που τον απαρτίζουν. Οι προβλέψεις για το μέλλον είναι αισιόδοξες και υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης άνω του 20% κατ’ έτος, εφόσον βεβαίως το οικονομικό περιβάλλον σταθεροποιηθεί και η σημερινή αναστάτωση βρει διέξοδο.

adb: Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον ποια είναι η θέση και η στρατηγική της atnet; Πώς έχει επιλέξει να «αντιστέκεται» στις δυσκολίες;

Π.Μ.:
Στο δύσκολο αυτό περιβάλλον η atnet επιλέγει την επένδυση σε νέες τεχνολογίες και τη συνεχή ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της. Έχουμε στρατηγικά αποφασίσει ότι η atnet θα είναι μια κάθετη μονάδα εξυπηρέτησης. Θα είναι δηλαδή ένα ολοκληρωμένο web agency. Έτσι, ένας πελάτης μπορεί να απευθύνεται σε εμάς για το σχεδιασμό της στρατηγικής, για το σχεδιασμό και development ενός web site, για τις κινήσεις του στα social media, για Search Engine Marketing κ.ά. Προχωράμε δυναμικά μπροστά επενδύοντας στους ανθρώπους μας και ενισχύοντας τις στρατηγικές μας συμμαχίες.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η atnet; Πού εξειδικεύεται και ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, το στοιχείο εκείνο που την καθιστά ξεχωριστή;

Π.Μ.:
Η atnet είναι στην ελληνική αγορά πολλά χρόνια. Η εξέλιξη της εταιρείας μας επιτρέπει να παρέχουμε στους πελάτες μας ένα μεγάλο εύρος από digital υπηρεσίες. Από τo σχεδιασμό της digital στρατηγικής και τη δημιουργική απεικόνισή της μέχρι το development και υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν όλα όσα χρειάζεται μια εταιρεία για να έχει μια επιτυχημένη online παρουσία: Κατασκευή ιστοσελίδων, e-shop και web portals, διαφήμιση στο Google adwords,στο facebook, SEO (να σημειώσω ότι η atnet είναι πιστοποιημένη εταιρεία από την ίδια την Google ως Google Advertising Professional), ενέργειες mobile marketing, social media marketing μέχρι σχεδιασμό και development για interactive games. Ως ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα θα έλεγα τη σχέση ποιότητας και τιμής των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, καθώς και το ότι μπορούμε και λειτουργούμε σε πολλές περιπτώσεις ως one stop shop, στο πλαίσιο πάντα των δραστηριοτήτων μας. Επιπλέον η ευελιξία μας και οι χρόνοι παράδοσης των έργων μας οι οποίοι ακολουθούν πιστά τα χρονοδιαγραμμάτα που θέτουμε με τους πελάτες μας, αποτελούν σημαντικά θετικό σημείο αναφοράς της atnet.



adb: Θέλετε να μας δώσετε κάποια περισσότερα στοιχεία για τις πρόσφατες επενδύσεις και προσπάθειες της atnet στο κομμάτι του e-commerce/social buying και του affiliate marketing;

Π.Μ.:
Η atnet εισήλθε δυναμικά και επένδυσε και επενδύει στον κλάδο. Με μία ξεκάθαρη στρατηγική επένδυσε κατ’ αρχήν στον κλάδο του τουρισμού με τη δημιουργία και λειτουργία του www.ekdromi.gr, το οποίο μέσα σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να γίνει ο leader της αγοράς με πάνω από 50.000 ενεργά μέλη και το κυριότερο: με εξαιρετικές και πραγματικές προσφορές όλες άνω του 50%, που τυγχάνουν της πολύ μεγάλης αποδοχής του κόσμου. Πρόσφατα εξαγοράσαμε το www.ntynomai.gr. Το ntynomai.gr είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό μόδας - και όχι μόνο - το οποίο έχει βασιστεί εξ αρχής στην εκμετάλλευση του καναλιού του affiliate marketing, με θεαματικά έως τώρα αποτελέσματα. Σε αυτό το project έχουμε εκμεταλλευτεί στο έπακρο σχεδόν κάθε τομέα της εμπειρίας μας στο χώρο, τόσο τεχνολογικά όσο και από πλευράς marketing, ενώ έχουμε αναπτύξει πρωτοποριακές τεχνικές που μεγιστοποιούν την απόδοση του affiliate marketing. Η πορεία του ntynomai.gr ξεπερνά σε κάθε βήμα ακόμη και τις δικές μας προσδοκίες και καταφέρνει εν μέσω οικονομικής κρίσης να έχει μια εντυπωσιακά ανοδική πορεία, τόσο για την atnet όσο και για το σύνολο των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Επίσης δημιουργήσαμε το www.oladeals.gr, το οποίο ως deal aggregator συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα τα deals που κυκλοφορούν σε όλα τα deal sites, δίνοντας πάρα πολλά εργαλεία στους χρήστες για να τα βρουν με όποιους τρόπους επιθυμούν: ανά τιμή, ανά ποσοστό έκπτωσης, best seller κ.τ.λ. Καινοτομία του συγκεκριμένου project και σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης αποτελούν οι δυνατότητες που έχει ο χρήστης να βαθμολογήσει ο ίδιος το deal που βλέπει και να βρει μέσω χάρτη τα πιο κοντινά deals σε αυτόν.

adb: Η atnet συνεργάζεται με την Direction Εκδοτικός Οργανισμός για το ειδησεογραφικό portal advertising.gr. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τις προκλήσεις αυτού του project και τη λογική με την οποία τις προσεγγίσατε;

Π.Μ.:
Οι δυσκολίες αυτού του project χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία εστιάζεται καθαρά σε τεχνικά στοιχεία. Ο όγκος των πληροφοριών που περιέχεται στο advertising.gr είναι τεράστιος, με συνέπεια να απαιτείται σωστή και φιλική προς το χρήστη διαχείριση του περιεχομένου. Επιπλέον, οι τεχνικές λειτουργίες του έργου αυτού είναι πολυσύνθετες και απαιτούν βαθιά γνώση και από τεχνικής άποψης αλλά και γνώσης των αναγκών του project. Αυτό σημαίνει ότι η προσέγγιση του θέματος ήταν καθαρά προσανατολισμένη αποκλειστικά και μόνο στο πώς ο χρήστης του site θα περιηγείται εύκολα και θα βρίσκει αυτό που θέλει γρήγορα και αξιόπιστα. Η 2η κατηγορία είναι το βάρος του έργου αυτού καθ’ αυτού. Όταν αναλάβαμε το έργο, ξέραμε πως όταν λανσαριστεί το site, τα «μάτια» της αγοράς θα πέσουν στον Όμιλο Direction αλλά και πάνω μας. Οπότε είχαμε στην πλάτη μας ένα έργο με πολύ ειδικό βάρος. Το αποτέλεσμα και η πορεία του συγκεκριμένου project μας κάνει πραγματικά περήφανους.

adb: Πώς θα κινηθεί η atnet στο άμεσο μέλλον; Υπάρχουν άλλα προγραμματισμένα σχέδια;

Π.Μ.:
Υπάρχει μια σημαντική και προγραμματισμένη ενέργεια στον κλάδο των deal sites η οποία αναμένεται τις επόμενες ημέρες και αφορά κλάδο ευρύτατης ζήτησης, καθώς και άλλη μια εμπορική κίνηση σε e-commerce τομέα. Για το 2012 υπάρχουν σημαντικές ενέργειες που επιθυμούμε να υλοποιήσουμε, με πιο σημαντική την ολοκλήρωση και έναρξη της λειτουργίας του www.prosfores.gr, για το οποίο ήδη βρισκόμαστε σε συζητήσεις για το funding του μέσω σχημάτων που εξετάζουμε.

adb: Ολοκληρώνοντας, σε ποια ζητήματα θεωρείτε πως θα πρέπει να βρει απαντήσεις η αγορά internet advertising στην Ελλάδα προκειμένου να περάσει στο στάδιο της «ωρίμανσης»;

Π.Μ.:
Εκτιμώ ότι βρισκόμαστε πολύ μακριά από την ωρίμανση της συγκεκριμένης αγοράς. Λείπουν στοιχειώδη πράγματα, όπως η εκπαίδευση, η γνώση εις βάθος των υπηρεσιών και των δυνατοτήτων και το πιο σημαντικό: τα budgets που σήμερα δαπανώνται στη συγκεκριμένη αγορά είναι μικρά σε σχέση με τη συνολική διαφημιστική δαπάνη.Υπάρχουν και άλλες παθογένειες της αγοράς, αλλά θα προτιμούσα να κλείσουμε σκεπτόμενοι θετικά και να βοηθήσουμε όλοι από τη θέση που βρισκόμαστε την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, η οποία μπορεί να αποτελέσει έναν από τους οδηγούς της ελληνικής οικονομίας, αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας και δίνοντας προοπτική στα εξαιρετικά μυαλά που έχει ο τόπος μας.