To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έμειναν δυο στο media spec της Helexpo

Έμειναν δυο στο media spec της Helexpo
Έμειναν δυο στο media spec της Helexpo

Πιο συγκεκριμένα, οι κοινοπραξίες Tempo OMD/Tempo OMD Β. Ελλάδος/Orange και Paramount/Γραφική βρίσκονται στην τελική φάση του διαγωνισμού, με τον ανάδοχο να διαχειρίζεται το κονδύλι των 605.000 ευρώ για: α) το σχεδιασμό για την επιλογή, και β) την αγορά των κατάλληλων Μέσων για τη διαφημιστική προβολή των εκθέσεων της Helexpo τους τελευταίους μήνες του 2011 και το α’ εξάμηνο του 2012. Σημειώνεται ότι το λογαριασμό διεκδικούσε και η BGM OMD/North Media Direction, η οποία όμως δεν προχώρησε στη διαδικασία.