To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ένα νέο μοντέλο εταιρείας

Ένα νέο μοντέλο εταιρείας

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Μπορείτε να μας συστήσετε το δίκτυο της "The Ad Store"; Πότε ιδρύθηκε, ποιο είναι το δίκτυό της, τι ακριβώς προσφέρει και ποια η φιλοσοφία της;

X.Λ.:
Η The Ad Store ιδρύθηκε το 1993 με έδρα τη Νέα Υόρκη και λειτουργεί με 17 γραφεία σε 15 χώρες, σε 3 ηπείρους. Αποτελεί μία από τις πλέον καινοτόμες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως, έχοντας ενσωματώσει εξειδικευμένες υπηρεσίες της ψηφιακής εποχής σε ένα ολοκληρωμένο φάσμα 360o επικοινωνίας, ενώ παράλληλα αξιοποιεί μια σειρά από αποκλειστικά εργαλεία για data analysis και insights. Η The Ad Store Ελλάδας είναι μέλος της IMCG Brands και αποτελεί ένα νέο μοντέλο εταιρείας, μέσα από το οποίο παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης για την ψηφιακή εποχή, από τη στρατηγική, το branding, το δημιουργικό, για πολλαπλές πλατφόρμες εφαρμογής της κάθε καμπάνιας μέχρι την υλοποίηση της digital επικοινωνίας.

adb: Τι θα λέγατε πως διαφοροποιεί τη Τhe Ad Store από τον ανταγωνισμό; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

X.Λ.:
Η The Ad Store Greece αξιοποιεί -σε αντίθεση με άλλες διαφημιστικές εταιρείες- όλα τα κανάλια επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, φέρνοντας τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα σε μια διαφημιστική καμπάνια. Η δημιουργική μας ομάδα αναζητεί και βρίσκει συνεχώς νέες εκφράσεις για above και below the line καμπάνιες, σε συνδυασμό με διαδραστικά concepts, βιωματικά συστήματα και αποδοτικά εργαλεία μάρκετινγκ. Πρόκειται λοιπόν για ένα μοναδικό συνδυασμό εμπνευσμένων δημιουργικών ιδεών και προηγμένης τεχνολογίας. Με τη γνώση ενός πολυεθνικού δικτύου και τη στρατηγική επιλογή πολλαπλών πλατφορμών και καναλιών επικοινωνίας, η The Ad Store προσφέρει στους πελάτες της αυτό που συνοψίζεται στη φράση "International Big Brand Experience with a vision for the Future".

adb: Πώς επέλεξε το δίκτυο να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα και ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν τεθεί για την εγχώρια αγορά;

X.Λ.:
H The Ad Store είναι ένα ξεχωριστό δίκτυο και ως τέτοιο θέλησε να δράσει και στην ελληνική αγορά. Οι νέες τεχνολογίες είναι κομμάτι του DNA του και αυτό περνάει σε κάθε δουλειά της Τhe Ad Store. Στην Ελλάδα θα δραστηριοποιηθεί ως μια αμιγώς διαφημιστική εταιρεία που είναι παράλληλα και digitally native, πράγμα που στην πραγματικότητα έλειπε από την ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να καλύψουμε αυτό το κενό αφήνοντας το στίγμα μας, με έμφαση στη δυνατή στρατηγική και στο δημιουργικό, με πελατοκεντρική πάντα προσέγγιση. Οι Έλληνες πελάτες χρειάζονται υπηρεσίες σε ολοκληρωμένο φάσμα 360o επικοινωνίας. Η διαφημιστική εταιρεία που θα τις υποστηρίξει, θα πρέπει να διαθέτει βαθιά γνώση της ψηφιακής αγοράς. Τα brands χρειάζονται στρατηγική με γνώμονα τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, προκειμένου να βελτιωθεί η επίδρασή τους στην αγορά, με στόχο, βέβαια πάντα, τη μεγιστοποίηση του ROI και στην The Ad Store είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να πετύχουμε όλα αυτά με δημιουργική σκέψη και στρατηγική προσέγγιση.

Επιπλέον, στόχος της παρουσίας της The Ad Store στην Ελλάδα είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη του ήδη εντυπωσιακού δικτύου που διαθέτει, στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με δεδομένη μάλιστα την εξωστρέφεια που παρατηρείται στις ελληνικές επιχειρήσεις, όλο και περισσότερο, οι νέοι πελάτες επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε διεθνές επίπεδο και για να το πετύχουν αυτό, χρειάζονται ένα ευέλικτο και καινοτόμο διαφημιστικό δίκτυο με κεντρικό συντονισμό, όπως το παρέχει η The Ad Store.

adb: Ποιοι αποτελούν την ομάδα της ελληνικής εταιρείας τόσο σε επίπεδο διοίκησης όσο και δημιουργικού;

X.Λ.:
Επικεφαλής του δημιουργικού της The Ad Store, ως Creative Director έχει αναλάβει η Νάνσυ Ιλλαντζή, ένα από τα πλέον γνωστά και έμπειρα στελέχη της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς, με σειρά βραβεύσεων στα Ermis Awards, ΦΕΔ αλλά και διεθνείς διακρίσεις. Πρόσφατα προστέθηκε στην ομάδα μας ο Θανάσης Σωτηρόπουλος ως Γενικός Διευθυντής της The Ad Store, ενώ εγώ είμαι ο Διευθύνων Σύμβουλος.

adb: Ποιους πολυεθνικούς πελάτες εξυπηρετεί το δίκτυο της The Ad store; Ποιες  συνεργασίες αφορούν και την ελληνική αγορά;

X.Λ.:
Στη The Ad Store, επικεντρωνόμαστε σε open minded πελάτες που κατανοούν την ανάγκη για αλλαγή της επικοινωνιακής τους πρακτικής και της στρατηγικής τους προσέγγισης στο μάρκετινγκ, έτσι ώστε να επικρατήσουν στην ψηφιακή εποχή. Μεταξύ των εταιρειών που μας έχουν εμπιστευθεί σε διεθνές επίπεδο, ξεχωρίζουν μεγάλοι λογαριασμοί όπως οι Barilla, Piaggio, Subaru, Puma, UBS, Dell και Diners Club.

adb: Ποια είναι η υποδοχή της οποίας έχει τύχει μέχρι στιγμής η εταιρεία; Ποιες είναι οι πρώτες συνεργασίες της στην Ελλάδα;

X.Λ.:
Οι πρώτες μεγάλες συνεργασίες στην Ελλάδα δεν άργησαν να φανούν και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι από την υποδοχή της The Ad Store από την ελληνική αγορά. Δραστηριοποιούμαστε μόλις λίγους μήνες στην εγχώρια διαφημιστική αγορά και αυτό αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για μια νέα, digitally native προσέγγιση που στηρίζεται στη δημιουργικότητα, αλλά κινείται τόσο στρατηγικά όσο και πελατοκεντρικά. Γνωστά brands από διαφορετικούς κλάδους όπως ασφάλειες (AXA), φαρμακευτικά (PharmaSwiss, Superfoods), δερμοκαλλυντικά (Frezyderm), κόσμημα (Pandora), αυτοκίνητο (Subaru), τεχνολογία (Activision) και ψυχαγωγία (Allou Fun Park), μας εμπιστεύτηκαν και δικαιώθηκαν από την επιλογή τους.

adb: Ποιο είναι το γενικό σας σχόλιο για την εικόνα της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας σήμερα; Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια διαφημιστική εταιρεία;

X.Λ.:
Πιστεύουμε στις θετικές προοπτικές της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας. Περνάμε σε μια εποχή που θα επιβραβεύεται η αποτελεσματικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία. Όλα όσα δηλαδή η The Ad Store πουλάει. Η δύσκολη οικονομική συγκυρία με τις διαρκείς αλλαγές, αλλά και η επακόλουθη κρίση που βιώσαμε και βιώνουμε ακόμη, μας δίδαξαν πολλά και μας έκαναν πιο δημιουργικούς και αποτελεσματικούς, ενώ έχουν αναδυθεί και νέες αξίες, όπως η ευελιξία, η πρωτοτυπία και η έμπνευση. Αξίες που είχαν ξεχαστεί στην εγχώρια διαφημιστική αγορά τα τελευταία χρόνια. Γνωρίζοντας τη σημαντική επιρροή που μπορεί να έχει η φιλοσοφία μας μέσα από τη The Ad Store και στα ελληνικά brands, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα βρούμε πρόσφορο έδαφος για να ξεδιπλώσουμε τις πρωτότυπες ιδέες μας, τη δημιουργικότητά μας, τη στρατηγική σκέψη μας και την αποτελεσματικότητα, που είναι και το τελικό ζητούμενο.

Βέβαια, οι κλυδωνισμοί που δέχεται η ελληνική αγορά από τη μείωση της κατανάλωσης αποτελούν μια ακόμη πρόκληση για εμάς στην The Ad Store που θέλουμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα για κάθε καμπάνια επικοινωνίας. Η αποτελεσματικότητα, λοιπόν, απαιτεί την ουσιαστική αξιοποίηση των διαδραστικών μέσων (web-mobile), προκειμένου μια διαφημιστική εταιρεία να μπορέσει να λάβει την κυρίαρχη θέση στο ελληνικό επικοινωνιακό γίγνεσθαι. Μόνο τότε έρχεται η επιβράβευση.