To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ένα βήμα μπροστά η DPG Digital Media!

Ένα βήμα μπροστά η DPG Digital Media!
Ένα βήμα μπροστά η DPG Digital Media!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Ποια online media αποτελούν αυτή τη στιγμή το δίκτυο μέσων της DPG και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά τους; Σε ποιο κοινό απευθύνεται το καθένα από αυτά;


Η DPG Digital Media, μέλος της DPG Group of Companies, αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο και πιο πλήρες digital media - marketing & communications δίκτυο στην ελληνική αγορά. Μέσα από τα επτά εξειδικευμένα sites, που προωθούμε εμπορικά κατ’ αποκλειστικότητα, επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις καταναλωτικές τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά στο χώρο μας. Το Newsbomb.gr αποτελεί ένα από τα κορυφαία ειδησεογραφικά sites στην Ελλάδα. Ένα site που δεν αναπαράγει απλώς την ειδησεογραφία αλλά που δημιουργεί εξελίξεις με το αποκαλυπτικό του ρεπορτάζ. Το Gossip-tv.gr είναι το κορυφαίο lifestyle site στην Ελλάδα, ενώ το Queen.gr είναι ένα από τα μεγαλύτερα online γυναικεία περιοδικά στη χώρα. Το Onsports.gr πρωτοπορεί στο χώρο των αθλητικών sites έχοντας τις περισσότερες αναρτήσεις από κάθε άλλο αθλητικό Μέσο στην Ελλάδα. Το Mothersblog.gr είναι το site για τη μητέρα, το νέο μπαμπά και την οικογένεια. Το site που προσφέρει λύσεις για την καθημερινότητά μας για πιο ευτυχισμένη και ισορροπημένη ζωή. Το Onmed.gr είναι το νέο site που δίνει χρήσιμες πληροφορίες για τις υπηρεσίες υγείας και που συμβάλλει στο να γίνει η πρόληψη τρόπος ζωής. Τέλος, το Astrology.gr είναι το πληρέστερο ελληνικό αστρολογικό site με έγκυρες προβλέψεις, ενδιαφέρουσες αναλύσεις, άρθρα αστρολογικού κυρίως περιεχομένου και ένα πρωτοποριακό e-shop που δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους που αγαπούν την αστρολογία να αγοράσουν καινοτόμα προϊόντα.

Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που καθιστούν τα online media του Ομίλου DPG θελκτικά οχήματα επικοινωνίας; Ποια οφέλη μπορούν να αποκομίσουν διαφημιστές και διαφημιζόμενοι από την προβολή σε αυτά;

Τέσσερα είναι κυρίως τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των διαδικτυακών Mέσων που προωθεί ο Όμιλος. Το πρώτο αφορά στο χαρακτήρα και τη φιλοσοφία τους. Τα Μέσα που προωθεί η DPG είναι γνωστά στο κοινό για τον άμεσο και διαδραστικό χαρακτήρα τους, για το γεγονός ότι οι επισκέπτες τους δεν ενημερώνονται απλώς αλλά συμμετέχουν στη διαμόρφωση του περιεχομένου τους. Η αμεσότητα και η διαδραστικότητα είναι στοιχεία τα οποία εξασφαλίζουν ένα σταθερό και πιστό κοινό. Το δεύτερο πλεονέκτημα που έχει μεγάλη σημασία για τη διαφημιστική αγορά σχετίζεται με τον ολιστικό χαρακτήρα των Μέσων, δηλαδή για το γεγονός ότι τα sites προσφέρουν ένα συνολικό μπουκέτο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας το οποίο επιτρέπει τη στοχευμένη προσέγγιση κοινών - στόχων και ταυτόχρονα τη συνολική τους προσέγγιση, μεταβαίνοντας από το ένα Μέσο στο άλλο. Ο ολιστικός χαρακτήρας των προϊόντων μάς επιτρέπει να καλύψουμε δημογραφικά το σύνολο σχεδόν της κοινής γνώμης με ιδιαίτερη επιτυχία στα νεανικά κοινά, που όπως όλοι γνωρίζουμε διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς. Το τρίτο καθοριστικό πλεονέκτημα των Μέσων είναι το γεγονός ότι 985.000 άνθρωποι τα ακολουθούν στο Facebook και 80.000 στο Twitter. Επίσης, οι νόμιμα εγγεγραμμένοι χρήστες των sites είναι 73.000. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι υπάρχει ένα πιστό κοινό που βασίζεται στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία του στα συγκεκριμένα Μέσα. Το τέταρτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι η πρωτοπορία και τα υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας που έχουν χτιστεί και επιτευχθεί μόλις μέσα σε διάστημα δύο ετών. Ενδεικτικά, θα σας αναφέρω πως ο μήνας Οκτώβριος ξεπέρασε τα 22.000.000 visits και τα 94.000.000 page views.

Υπάρχει συνολική πρόταση του Ομίλου DPG για τη διαφημιστική αγορά; Αξιοποιείτε εμπορικά την πολλαπλή παρουσία σας στο ελληνικό Διαδίκτυο;

Το κοινό των Μέσων που προωθούμε είναι η πιο ουσιαστική πρότασή μας για τη διαφημιστική αγορά. Το κοινό που τιμά καθημερινά τα εν λόγω sites με τη σταθερή εμπιστοσύνη του. Ένα κοινό που περιλαμβάνει ποσοτικά και ποιοτικά σχεδόν το σύνολο της στόχευσης της διαφημιστικής αγοράς. Επιπλέον, η πρότασή μας διαφοροποιείται από την ποιότητα των Μέσων. Για τους κορυφαίους ειδικούς που αρθρογραφούν στα sites και συνομιλούν με τους επισκέπτες αυτών για θέματα που τους αφορούν. Για το γεγονός ότι μέσω τού «Ψωνίζω Ελληνικά» που αποτελεί την πρώτη και κορυφαία πλατφόρμα για την προβολή των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και ότι πρόσφατα δημιουργήθηκε και πρωταγωνιστεί η νέα στήλη του newsbomb.gr, το «Νέο Επιχειρείν». Είναι η στήλη που προβάλλει τα ελληνικά start-ups και επιβραβεύει -νέους και μη- Έλληνες επιχειρηματίες που τόλμησαν και πέτυχαν ενάντια στην κρίση. Γιατί η πρωτοπορία των κοινωνικών αυτών Μέσων σηματοδοτεί το brand loyalty των χρηστών σε αυτά και προσφέρει στη διαφημιστική αγορά έναν κύκλο σταθερών φίλων. Γιατί βάσει των αναγκών της διαφημιστικής αγοράς δημιουργούμε custom κατηγορίες και στήλες. Γιατί, τέλος, η συνεχής μας επένδυση στην τεχνολογία μάς δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε διαδραστικά εργαλεία, πετυχημένους διαγωνισμούς και τη δυνατότητα αποστολής Newsletters και στοχευμένων mails στο καταναλωτικό κοινό που τα ακολουθεί. Πάνω από όλα η διαφημιστική αγορά γνωρίζει ότι η συνεργασία με τον όμιλό μας ορίζεται κυρίως από την άψογη εξυπηρέτηση και από τη δυνατότητα προσφοράς tailor made λύσεων και υπηρεσιών ως προς τους πελάτες μας. Άνθρωποι όπως η Νίκη Κάρτσωνα και η Δέσποινα Καμπούρη που διευθύνουν το Queen.gr και το Mothersblog.gr αντίστοιχα, μέσω της αναγνωρισιμότητάς τους , έχουν το δικό τους κοινό και συμβάλλουν καθοριστικά στην εμπορική αξιοποίηση των sites.

Τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον για την DPG; Έχετε κάποια σχέδια ανάπτυξης;

Όταν ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ίδρυσε τον όμιλο της DPG ήξερε ότι το μέλλον βρίσκεται στη διαδικτυακή επικοινωνία. Το όραμα αυτό τροφοδοτεί ένα βιώσιμο σχέδιο ανάπτυξης που προσφέρει εργασία εν μέσω κρίσης σε μία ομάδα εκατό ανθρώπων. Πάνω σε αυτό το όραμα χτίζουμε, επενδύουμε στην τεχνολογική υποδομή μας και εξελίσσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα καινοτομίας είναι η ενιαία πλατφόρμα CMS που προσφ ρει μοναδικά οφέλη για τις διαφημιστικές εκστρατείες των πελατών μας. Επιπλέον, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα σχεδιάζουμε να επεκταθούμε δυναμικά στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Από την πλευρά του εμπορικού τμήματος η άμεση φιλοδοξία μας είναι να εστιάσουμε στην ανάπτυξη εμπορικών συνεργιών μεταξύ των Μέσων που προωθούμε, να αναδείξουμε πιο δυναμικά όλα αυτά που έχει πετύχει ο όμιλός μας τα τελευταία χρόνια, κατοχυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τις υπεραξίες της εταιρείας και των προϊόντων της.

Ποιο είναι το γενικότερο σχόλιό σας για την ελληνική αγορά online media; Tυγχάνει της αποδοχής των εγχώριων διαφημιζομένων ή χρειάζεται ακόμη προσπάθεια; Τι πρέπει κατά τη γνώμη σας να γίνει για να πραγματωθούν οι προσδοκίες που υπάρ- χουν για το μέσο;

Το γνωρίζω ότι είναι κοινοτοπία, αλλά όντως το μέλλον βρίσκεται στον ψηφιακό κόσμο. Δεν χρειάζεται κανείς να κοιτάξει τη διαφημιστική δαπάνη για να φτάσει σε αυτό το συμπέρασμα. Παρατηρώντας τη δίχρονη κόρη μου η οποία ξέρει πλέον πώς να ψάξει στο IPhone για να βρει το video που την ενδιαφέρει, είναι εύκολο να συμπεράνουμε ότι τα παιδιά που αποκαλούνται η γενιά των Digital Natives θα καθορίσουν το μέλλον της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και σίγουρα το μέλλον της διαφημιστικής δαπάνης. Δεν θα σας πω για την καθυστέρηση που υπάρχει στην Ελλάδα. Όλα αυτά είναι γνωστά. Είναι σημαντικό να στεκόμαστε στα άλματα προόδου που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, στη συμβολή παραδείγματος χάριν των εταιρειών τηλεπικοινωνίας, στην αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών, στις καινοτομίες που πετυχαίνει το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό αυτής της χώρας. Σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική δαπάνη, υπάρχει άνοδος τα τελευταία δύο χρόνια, ωστόσο, αναλογικά με τα παραδοσιακά μέσα και συγκριτικά με τις δυνατότητες αξιοποίησης του internet, η επένδυση είναι ακόμα συγκρατημένη. Σαφώς, κάθε νέο μέσο αποτελεί αντικείμενο ενδελεχούς έρευνας, ώστε μελλοντικά να απο- τελέσει αναπόσπαστο εργαλείο μαζικής επικοινωνίας και αυτό, όπως έχουμε συναντήσει και στο παρελθόν, χρειάζεται χρόνο, εξωστρέφεια, διαρκή αμφίδρομη ενημέρωση και σαφώς η γνώση και η πεποίθηση πως το μέλλον πλέον είναι εδώ.