To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ενδυνάμωση και επιτάχυνση του πλάνου ανάπτυξης

Ενδυνάμωση και επιτάχυνση του πλάνου ανάπτυξης

Ποια είναι η επιχειρηματική φιλοσοφία της Champion Hellas;

Σε ένα ομολογουμένως κακό momentum της αγοράς, το επιχειρηματικό μας πλάνο δεν σταμάτησε αλλά αντίθετα επιταχύνθηκε, καθώς αντιμετωπίζουμε σαν ευκαιρία και όχι σαν απειλή την κατάσταση της ελληνικής αγοράς.
Ακολουθούμε ένα στρατηγικό σχεδιασμό με στόχο την ανάπτυξη της λιανικής μας με τον πιο γρήγορο και ‘έξυπνο’ τρόπο, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που μπορούμε να αντλήσουμε από την οικονομική κρίση.
Σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν, η Champion Ελλάδος εγκαινίασε πρόσφατα το δωδέκατο κατάστημά της συνεχίζοντας να αυξάνει με ταχύ ρυθμό τόσο τον αριθμό των καταστημάτων – σημειώστε ότι τα 4 τελευταία καταστήματα υλοποιήθηκαν μόλις το τελευταίο δωδεκάμηνο – όσο και το απασχολούμενο προσωπικό.  Παράλληλα σχεδιάζουμε την επέκταση του δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων μας στοχεύοντας στα 20 σημεία πώλησης μέσα στους επόμενους 18 με 24 μήνες.

Σε ποιες περιοχές βρίσκονται τα καταστήματα και πού προγραμματίζονται τα νέα;

Αυτήν τη στιγμή, τα μισά μας καταστήματα βρίσκονται στην Αθήνα ενώ τα υπόλοιπα σε μεγάλες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Πάτρα, τα Τρίκαλα και η Λαμία. Πιστεύουμε πως υπάρχουν λόγοι συνέργειας τόσο σε επίπεδο logistics όσο και εμπορικά, καθώς και λόγοι ευκαιρίας αγοράς, που θα μας βοηθήσουν να αναπτυχθούμε ταχύτερα στην Αθήνα, τη δεδομένη χρονική στιγμή. Συνολικά εκτιμώ πως από τα 20 καταστήματα που θα διαθέτουμε, τουλάχιστον τα 2/3 θα βρίσκονται στην πρωτεύουσα.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Champion Mega Outlet στο Γέρακα και ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στη συγκεκριμένη τοποθεσία;

Πρόκειται για ένα κατάστημα μεικτής επιφάνειας πώλησης περίπου 600 τ.μ., το οποίο αναπτύσσεται σε 4 ισομεγέθεις ορόφους και διαθέτει λόγω σχεδιασμού και θέσης εξαιρετική οπτική για τους διερχόμενους.
Η επιλογή της θέσης απεικονίζει την στρατηγική μας που στόχο έχει την τοποθέτησή μας σε νέες – αναπτυσσόμενες ή/και περιφερειακές αγορές. Για παράδειγμα το νέο κατάστημα του Γέρακα έχει μια ακτίνα άμεσης προσέλκυσης τουλάχιστον 100.000 καταναλωτών, η οποία και προβλέπεται να πολλαπλασιάζεται τα επόμενα χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στην ανάπτυξη τοπικών αγορών, ‘αποκεντρώνοντας την κατανάλωση’ αλλά και μεγιστοποιώντας την αξία της επένδυσής μας.
 Σε ότι αφορά την δομή και το προφίλ του καταστήματος θα έλεγα ότι τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι η ευρύτητα την προϊοντικής γκάμας, ο εύκολος τρόπος παρουσίασης και επιλογής των προϊόντων, το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών αλλά και το ‘δημοκρατικό’ επίπεδο τιμών που προσφέρουμε στους καταναλωτές.

Πως κρίνεται την ευρύτερη πορεία εταιρείας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια;
 
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Εταιρεία μας έγινε θυγατρική πριν από μια πενταετία νομίζω ότι έχουμε πετύχει ένα ρυθμό ανάπτυξης που δεν έχει προηγούμενο στο χώρο μας. Πιο συγκεκριμένα ο μεικτός τζίρος της Εταιρείας πενταπλασιάστηκε σε αυτά τα 5 χρόνια με άξονες ανάπτυξης τόσο το δίκτυο λιανικής όσο και αυτό την χονδρικής κατατάσσοντας την Champion σε μια από τις υψηλότερες θέσεις την ελληνικής αθλητικής αγοράς.

Ποιο είναι το πλάνο μάρκετινγκ και επικοινωνίας που ακολουθείτε;

Κύριος άξονας του επικοινωνιακού μας πλάνου είναι οι χορηγικές συνεργασίες, οι οποίες περιλαμβάνουν όχι μόνο κορυφαίες εθνικές ομάδες της πατρίδας μας, όπως αυτές του μπάσκετ και του βόλεϊ, αλλά και πληθώρα συνεργασιών και χορηγιών με φορείς όπως  ο ΕΣΑΚΕ ως διοργανωτής της Α1 του Μπάσκετ των Ανδρών, η πρώτη εθνική κατηγορία βόλεϊ των γυναικών αλλά και ανταγωνιστικά σωματεία όπως το Μαρούσι, ο Πανιώνιος και η ΑΕΚ.
Εννοείται ότι η Champion Ελλάδος μεγιστοποιεί και χορηγικά όπλα της Champion Ευρώπης όπως για παράδειγμα η παγκόσμια χορηγία της FIBA που τοποθετεί την Εταιρεία μας αποκλειστικά στο κέντρο του αθλητικού ενδιαφέροντας κορυφαίων διοργανώσεων του Μπάσκετ, όπως παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.
Δεν πρέπει όμως να παραλείψουμε την σημαντική συνεισφορά του δικτύου καταστημάτων μας στην επικοινωνία της Μάρκας, μιας και φροντίζουμε όλα να αποτελούν όχι μόνο ένα ‘brand statement’ αλλά και μια μοναδική αγοραστική εμπειρία γνωριμίας των προϊόντων μας.