To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Europcar: Απαντάει στις ανάγκες των πελατών

Europcar: Απαντάει στις ανάγκες των πελατών

Γράφει ο ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ

Μιλήστε μας συνοπτικά για τη Europcar. Ποιός είναι ο ρόλος της, τι υπηρεσίες προσφέρει, σε ποιές χώρες, αλλά και σε ποιές περιοχές της Ελλάδας δραστηριοποιείται.

H Europcar ιδρύθηκε το 1949 στο Παρίσι και σήμερα ανήκει στην Γαλλική εταιρεία επενδύσεων  Eurazeo, η οποία την εξαγόρασε το 2006 από την Volkswagen A.G. Κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά και το μεγαλύτερο δίκτυο ενοικίασης οχημάτων στον κόσμο με συνολικό τζίρο για το 2010 1.97 Δις. ευρώ. Δραστηριοποιείται σε 150 χώρες με περισσότερους από 13.000 σταθμούς ενοικίασης .  Στην Ελλάδα εκπροσωπείται αποκλειστικά από την Hellenic Automotive S.A. και εξυπηρετεί τους πελάτες της με περισσότερους από 90 σταθμούς ενοικίασης, και έναν στόλο ο οποίος υπερβαίνει τα 3.500 απόλυτα αξιόπιστα οχήματα.  Σκοπός της είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης των πελατών της, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Μπορείτε να μας αναλύσετε τις υπηρεσίες που προσφέρει η Europcar σε εταιρείες και επαγγελματίες, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ενοικίαση;

Αναγνωρίζοντας την προτεραιότητα της άμεσης ανταπόκρισης στις ανάγκες για συνεχή μετακίνηση, η Europcar δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κάνουν την κράτησή τους μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (www.europcar-greece.gr) ή ακόμη και με την χρήση του κινητού τους τηλεφώνου (μέσω Ιphone Mobile app).
Παραδοσιακά, συνεχίζει να παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα να προβούν σε κράτηση μέσω του άρτια καταρτισμένου τμήματος κρατήσεων τηλεφωνικά (210-9735000), μέσω φαξ (210-9758279) και email (reservations@europcar-greece.gr).
Κατά την κράτηση παρέχεται επίσης η δυνατότητα προπληρωμής σε προνομιακές τιμές.
 Στους εταιρικούς μας πελάτες παρέχουμε την δυνατότητα τροποποίησης / ακύρωσης της κράτησης τους μέχρι και την προκαθορισμένη ημέρα και ώρα έναρξης της ενοικίασης τους, αναγνωρίζοντας ότι η καθημερινότητα τους πολλές φορές είναι ευμετάβλητη.
 Κατά την διάρκεια της ενοικίασης, παρέχουμε 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη και οδική βοήθεια σε ολόκληρη την Ελλάδα, ενώ μπορούν οι πελάτες  μας να απευθύνονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (μέσω email στο CustomerService@europcar-greece.gr) κατά την διάρκεια, ή μετά την λήξη της ενοικίασής τους για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσουν, απορία ή πρόταση τους.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμο στους πελάτες μας, καθώς μέσω των αναγκών και των προτάσεων τους, η εταιρεία εξελίσσεται, βελτιώνοντας τις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες και δημιουργώντας νέες, σύγχρονες και καινοτόμες.      

Για ποιούς λόγους να επιλέξει μια εταιρεία (ή ένας επαγγελματίας) τη Europcar για να καλύψει τις ανάγκες της; Ποιά είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Η εμπειρία και η τεχνογνωσία της Europcar, μας παρέχει την δυνατότητα να προσφέρουμε:
A)    Άρτια και ταχεία εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας από το έμπειρο προσωπικό μας. Προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης του πελάτη μας, ενώ σε περιπτώσεις βλάβης ή ατυχήματος, παρέχουμε άμεσες λύσεις με οχήματα αντικατάστασης ή και δωρεάν αναβάθμισης κατηγορίας αυτοκινήτου – αναλόγως με την διαθεσιμότητα – ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τον χρόνο “αδράνειας” του οδηγού και των επιβατών.
B)    Καινούρια οχήματα τα οποία περνούν από ενδελεχείς ελέγχους πριν από κάθε ενοικίαση.
Γ)    Ανταγωνιστικές τιμές.
Δ)    Δυνατότητα 24ωρης εξυπηρέτησης.
Ε)    Για τους πελάτες μας, των οποίων οι ανάγκες – προσωπικές η επαγγελματικές – αποζητούν την παροχή υπηρεσιών και εκτός Ελλάδας, διαπραγματευόμαστε ειδικές τιμές μέσω του παγκοσμίου δικτύου της Europcar.

Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά του εταιρικού στόλου της Europcar; Τι είδους οχήματα προσφέρονται και ποιές δυνατότητες παρέχετε στον ενδιαφερόμενο να κάνει την κράτησή του; 

Ο εταιρικός στόλος της Europcar έχει σχεδιαστεί ώστε να καλύπτει όλες τις εταιρικές ανάγκες των πελατών μας, είτε αυτές αφορούν ένα μικρό, οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για μετακινήσεις μέσα στην πόλη, ένα μεγάλο Mini-Bus για την ασφαλή μετακίνηση περισσοτέρων ατόμων, ή ένα πολυτελές αυτοκίνητο για της επαγγελματικές ανάγκες μίας σημαντικής συνάντησης / φιλοξενίας.



Θα θέλατε να μας μιλήσετε για συγκεκριμένες συνεργασίες με εταιρείες στον ελληνικό και διεθνή χώρο;
   
Οι συνεργασίες μας κινούνται σε τρείς βασικούς άξονες:

Α)    Διεθνείς συνεργασίες με πελάτες όπως: Bayer A.G., Porsche A.G., Honeywell, Nestle Europe, Nissan, Procter & Gamble, Roche, SCA, Sony Europe, Vodafone, Volkswagen A.G. Ελληνικές συνεργασίες με πελάτες οι οποίοι μας έχουν εμπιστευθεί, όπως οι Hellapharm, Medi Sei, Interpartner Assistance, ΦΑΡΜΕΞ, Barilla Hellas, Enercon, Eurotel Hospitality κ.α.
Β)    Συνεργασίες Ελληνικές αλλά και διεθνείς με προγράμματα πιστότητας οι οποίες προσδίδουν προστιθέμενη αξία μέσω προσφορών και μειωμένων τιμών για τους πελάτες μας. Παραδείγματα τέτοιων συνεργασιών είναι: Easyjet, Accor Hotels, Hilton Honors, Flying Blue (Air-France & KLM), Lufthansa Miles & More, Delta Skymiles.
Γ)    Εθνικές συνεργασίες με προμηθευτές, οι οποίες μας δίνουν την δυνατότητα μέσω μειωμένων λειτουργικών εξόδων του δικτύου μας, να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί. 

Ποιές είναι οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία της εταιρείας σας; Σε τι βαθμό σας έχει επηρεάσει και πως την αντιμετωπίζετε; Υπάρχουν προσφορές που γίνονται προς τους πελάτες σας;

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και την αγορά της Ενοικίασης Αυτοκινήτων, όπως έχει επηρεάσει και ολόκληρη την Επιχειρηματική δραστηριότητα εντός του Ελλαδικού χώρου. Η δανειοδοτική ικανότητα των Ελληνικών τραπεζών έχει μειωθεί αισθητά και οι επιχειρήσεις καλούνται να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξή τους με ιδία κεφάλαια.  Κατά την συγκεκριμένη περίοδο αυξήσαμε σημαντικά τις προσπάθειες μας για κεντρικοποιημένες αγορές, ώστε να μειώσουμε τα λειτουργικά μας έξοδα επιτυγχάνοντας οικονομίες κλίμακας.
Με τον τρόπο αυτό κατορθώσαμε να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί, με τιμές πιο ελκυστικές για τους πελάτες μας και με μεγαλύτερες προσφορές. 
Παράλληλα, σημαντικά εκπτωτικά κίνητρα δόθηκαν στους πελάτες μας με σκοπό την μείωση των πιστωτικών τους ανοιγμάτων.
       
Ποιά είναι η πορεία, γενικά, του τομέα ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια; Πως εξελίσσεται και τι περιθώρια ανάπτυξης πιστεύετε πως έχει;

Ο τομέας Ενοικιάσεων οχημάτων εξακολουθεί να διαγράφει μία σταθερά αυξητική πορεία στην Ελλάδα ακολουθώντας τις Ευρωπαϊκές νόρμες, παρότι οι προβλέψεις για το 2011 ήταν δυσοίωνες λόγω οικονομικής ύφεσης, μείωσης της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων και σημαντικά μειωμένων προκρατήσεων προς το σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων.
Παρόλα αυτά, η φετινή χρονιά υπήρξε μία πολύ καλή χρονιά για τον εισερχόμενο Τουρισμό στην Ελλάδα, η αύξηση του οποίου υπερκάλυψε την μειωμένη τουριστική δαπάνη του εγχώριου τουρισμού. Για εμάς η τουριστική περίοδος του 2011 υπήρξε εξαιρετική με διψήφιες αναπτύξεις.

Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Τα Ευρωπαϊκά μέσα μαζικής μεταφοράς αναπτύσσονται ραγδαίως: είναι ταχύτερα, φθηνότερα και περισσότερο αξιόπιστα από το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα πολλοί Ευρωπαίοι να απορρίπτουν την ιδέα κτήσης ενός οχήματος το οποίο μπορούν να νοικιάσουν όταν παραστεί η ανάγκη μετακίνησης.
Στην Ελλάδα κινούμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση με πολύ πιο αργούς ρυθμούς είτε γιατί τα Ελληνικά Μέσα Μαζικών Μεταφοράς δεν βρίσκονται στα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας με τα Ευρωπαϊκά, είτε γιατί το αυτοκίνητο παραμένει για πολλούς Status Symbol. Είναι πια όμως ξεκάθαρο πως και η Ελλάδα κινείται σταθερά προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παράλληλα, η σημερινή οικονομική και τραπεζική πραγματικότητα δεν δείχνουν να ευνοούν την κερδοφόρα ανάπτυξη του Long-term Rental. Αντίθετα, από τους Επιχειρηματικούς μας πελάτες, έχουμε παρατηρήσει αύξηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, αντί των μακροχρόνιων, με τάση μείωσης του στόλου τον οποίο διατηρούσαν και κάλυψη των αναγκών τους με Short-term Rentals.
Εκεί επικεντρώνεται και η δική μας στρατηγική ανάπτυξης για το μέλλον, συντασσόμενη όχι μόνο με τα ανωτέρω, αλλά και με τα εκάστοτε νέα δεδομένα της αγοράς.