To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ING: Η φιλοσοφία \"Live Well\"

ING: Η φιλοσοφία \"Live Well\"

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: H ΙNG το τελευταίο διάστημα ακολουθεί μια νέα προσέγγιση marketing με βασικά στοιχεία τη σειρά προϊόντων Orange και φιλοσοφία “Live Well”. Μπορείτε να μας παρουσιάσετε συνοπτικά τα βασικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας αυτής;

K.P.:
Για εμάς στην ING, η διασφάλιση της υγείας δεν περιορίζεται στην ασφάλιση και κάλυψη της νοσηλείας και της ασθένειας. Για εμάς, η διασφάλιση της υγείας συνδέεται άμεσα με τον τρόπο ζωής. Η φιλοσοφία “Live Well” («Ζούμε Καλά») σημαίνει ότι έχουμε καλή υγεία μέσω της πρόληψης, της καλής φυσικής κατάστασης και της ευεξίας. Δημιουργούμε ευκαιρίες, μέσω των οποίων προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να διατηρούν και να βελτιώνουν τη φυσική τους κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο καθημερινά.

adb: Γιατί επιλέξατε να εστιάσετε σε αυτό το κομμάτι και να στηρίξετε στο συγκεκριμένο άξονα την επικοινωνία και το marketing της ING;

K.P.:
Στην ING Ελλάδος, αναγνωρίζοντας τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα, δημιουργήσαμε λύσεις που συμβαδίζουν απόλυτα με τις νέες τάσεις που διαμορφώθηκαν τα τελευταία χρόνια. H ανάγκη της ασφάλισης υγείας ωρίμασε στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν τη σταθερότητα και την εγγύηση της αξιοπρεπούς περίθαλψης. Η ιδιωτική ασφαλιστική αγορά, ως κλάδος συνολικά, μπορεί να συνεισφέρει καθοριστικά στην ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα, λειτουργώντας συμπληρωματικά και σε συνεργασία με το δημόσιο μηχανισμό. Επιπλέον, δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σε θέματα πρόληψης καθώς και την αναζήτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής. Ως μία από τις ηγέτιδες εταιρείες στον τομέα της ασφάλισης δημιουργήσαμε τις καινοτόμους και αξιόπιστες σειρές προϊόντων ασφάλισης υγείας Orange Cross και Orange Easy, βασικό θεμέλιο των οποίων αποτελεί η φιλοσοφία Live Well, για μια ζωή γεμάτη υγεία και ευεξία. Η προώθηση της φιλοσοφίας αυτής αποτελεί πλέον το βασικό άξονα όλων των επικοινωνιακών ενεργειών που αναπτύσσουμε.

adb: Προσπαθείτε σε σημαντικό βαθμό να προάγετε τη φιλοσοφία “Live Well” μέσω αθλητικών διοργανώσεων. Ποια, ακριβώς, είναι αυτά τα events και τι περιλαμβάνουν;

K.P.:
Στην Ελλάδα, τα τελευταία δύο χρόνια διοργανώνουμε μια μεγάλη γιορτή για την υγεία, το ING Live Well event, που αποτελεί τη μεγαλύτερη έκφραση της φιλοσοφίας μας και αποτελεί πλέον για εμάς θεσμό. Πρόκειται για μια ανοιχτή εκδήλωση στο κέντρο της Αθήνας, με στόχο να ενώσει ανθρώπους από όλες τις γενιές και να μεταδώσει το μήνυμα να υιοθετήσουμε όλοι έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ειδικότερα φέτος, περισσότεροι από 7.000 συμμετέχοντες διάνυσαν μια συμβολική απόσταση 4 χιλιομέτρων περπατώντας, τρέχοντας ή κάνοντας ποδήλατο, μετατρέποντας τους δρόμους γύρω από την πλατεία Συντάγματος σε ένα απέραντο πορτοκαλί «ποτάμι». Η φιλοσοφία “Live Well” εμπεριέχει και τον αλτρουισμό, αφού αφορά και το συνάνθρωπό μας. Στο πλαίσιο αυτό, μέσω του 2ου ING Live Well event, ενισχύσαμε το φιλανθρωπικό σωματείο «Φίλοι του Παιδιού», όπου εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού, αθλητικού και καλλιτεχνικού χώρου έγιναν οι πρεσβευτές της συνεισφοράς της ING στο σωματείο. Eκτός από αυτή τη μεγάλη γιορτή για την υγεία, για τέταρτη συνεχή χρονιά στηρίζουμε με Χρυσή Χορηγία μία από τις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις, το Spetses Mini Marathon. Φέτος, στο 4o Spetses Mini Marathon υπολογίζεται ότι συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 άνθρωποι στα αγωνίσματα, ενώ περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι επισκέφθηκαν συνολικά το νησί. Ιδιαίτερα δυναμική ήταν η συμμετοχή μας σε αθλητικό επίπεδο στο Spetses Mini Marathon, καθώς στην πρώτη της επίσημη εμφάνιση, η ING Running Team, με 250 εγγεγραμμένα μέλη, κέρδισε την κορυφαία θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες Corporate Running Teams στο Spetses mini Marathon.

adb: Αξιοποιείτε τα social media και την digital επικοινωνία;

K.P.:
Στην ING πιστεύουμε ότι η επικοινωνία είναι αμφίδρομη και δεν γνωρίζει όρια. Έτσι, αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα touchpoints στην επαφή μας με τους ασφαλισμένους μας. Η νέα σελίδα μας Facebook.com/INGGreece αποτελεί ένα μοναδικό σημείο συνάντησης όλων των φίλων της εταιρείας. Στόχος μας ήταν να αναπτύξουμε ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές και tips, που αποσκοπούν στη βελτίωση του επίπέδου της ζωής μας. Παράλληλα, η διαδικτυακή αυτή κοινότητα τροφοδοτεί τους φίλους της με ξεχωριστές συμβουλές, μοναδικά apps, αλλά και πρακτικές, προωθώντας τη φιλοσοφία “Live Well” και ενθαρρύνοντάς τους να αθλούνται περισσότερο, υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Η ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση του κόσμου είναι τόσο μεγάλη, που μέσα σε διάστημα 8 μηνών καταφέραμε να αυξήσουμε τους fans από 800 σε σχεδόν 20.000, ενώ κερδίσαμε το βραβείο που αφορά σε Best Use of Social Media στον κλάδο μας στα Social Media Awards 2014.

adb: Η ING έχει να επιδείξει και ένα σημαντικό πρόγραμμα ΕΚΕ με τίτλο «Ζήσε Υπεύθυνα». Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του και ποιες πρωτοβουλίες υλοποιούνται στο πλαίσιό του;

K.P.:
Από το 2010 υλοποιούμε συστηματικά το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας με τίτλο «Ζήσε Υπεύθυνα». Για εμάς στην ΙΝG η υπεύθυνη συμπεριφορά αφορά όλους μας: την εταιρεία, τους εργαζομένους, τους πελάτες, τους συνεργάτες μας. Αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμάς και, μέσω των δράσεών μας, φιλοδοξούμε να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για όλους. Το πρόγραμμα εταιρικής μας υπευθυνότητας δραστηριοποιείται στους πυλώνες: Κοινωνία και Παιδί, Περιβάλλον, Άνθρωποι, Αγορά και Αθλητισμός μέσω της φιλοσοφίας Live Well. Μία από τις πιο πρόσφατες δράσεις μας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ζήσε Υπεύθυνα» ήταν η συλλογή σχολικών ειδών για τα παιδιά των Κέντρων Παιδιού & Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS. Με τη δυναμική κινητοποίηση όλων των εργαζομένων της ΙΝG καθώς και των ανθρώπων του Δικτύου Πωλήσεων, συγκεντρώσαμε 1 τόνο σχολικών ειδών, ενώ εθελοντική ομάδα βοήθησε στη διαλογή και συσκευασία του υλικού.

adb: Τι περιλαμβάνει το πλάνο σας για το μέλλον; Σχεδιάζετε να παρουσιάσετε και άλλα προγράμματα και δράσεις που βασίζονται στη φιλοσοφία “Live Well”;

K.P.:
Όλες μας οι ενέργειες εντάσσονται στη φιλοσοφία “Live Well” και θα συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά να προωθούμε το μήνυμα της πρόληψης και του υγιεινού τρόπου ζωής. Η μεγάλη γιορτή για την Υγεία, το ING Live Well event, το οποίο αποτελεί πλέον θεσμό για εμάς, θα πραγματοποιηθεί και το 2015. Παράλληλα, θα συνεχίζουμε να στηρίζουμε σημαντικά running events, καθώς πρόκειται για μια στρατηγική που έχουμε αγκαλιάσει όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο αλλά και παγκοσμίως. Επιπλέον, το 2015 έχει ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία μας. Η ING Eλλάδος αποτελεί πλέον μέλος του NN Group και συμμετέχει στο παγκόσμιο πρόγραμμα rebranding, το οποίο και θα ολοκληρωθεί την επόμενη χρονιά. Τέλος, το 2014 είναι για εμάς η χρονιά των σημαντικών βραβεύσεων, καθώς η ING έλαβε πολλά και σημαντικά βραβεία. Στόχος μας είναι και το 2015 η αναγνώριση των εταιρικών επιτευγμάτων μας μέσω σημαντικών βραβεύσεων από τοπικούς αλλά και διεθνείς οργανισμούς όπως ο θεσμός των European Business Awards by RSM London, που μας ανέδειξε “National Champion”.