To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Κόβει» εταιρικά brands η Ogilvy & Mather

«Κόβει» εταιρικά brands η Ogilvy & Mather
Η Ogilvy & Mather σχεδιάζει να ελαττώσει τον αριθμό των εταιρικών brands εντός του παγκόσμιου δικτύου της, προκειμένου να γίνει περισσότερο ξεκάθαρη ως προς αυτά που προσφέρει.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Campaign ο νέος worldwide chairman και chief executive John Seifert, υποστήριξε πως έχει ζητήσει από όλους τους leaders του ομίλου να εστιάσουν στην απλοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών. "Θέλω να είμαι ξεκάθαρος με το γεγονός πως δημιουργούμε brands τα οποία έχουν σημασία" ανέφερε.

Τη δεδομένη στιγμή, υπάρχουν 15 διαφορετικές οντότητες μέσα στην Ogilvy και λειτουργούν υπό το masterbrand O&M. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα OgilvyOne, Ogilvy Change, Ogilvy CommonHealth Worldwide, OgilvyRED, OgilvyEntertainment και Neo@Ogilvy.

Ο Seifert υποστήριξε: "Για μένα, το brand Ogilvy είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό μας στοιχείο. Σε μια εποχή μεγάλου κατακερματισμού, θέλω να διασφαλίσω τη σημασία και τον σκοπό του brand σε όλους τους stakeholders".

Το πρώτο "θύμα" αυτής της απόφασης ήταν, πιθανότατα, το Ogilvy Labs, που καταργήθηκε το φετινό καλοκαίρι. Υπενθυμίζεται πως ο Seifert ανέλαβε καθήκοντα worldwide chief executive τον Ιανουάριο, ενώ τον ίδιο μήνα έγινε και worldwide chairman έπειτα από την αποχώρηση του Miles Young.