To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Να παραμείνουν τα Εrmis σημείο αναφοράς

Να παραμείνουν τα Εrmis σημείο αναφοράς

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε πως θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στον κανονισμό των Ermis Awards 2014. Τι ακριβώς αφορούν;

Π.Σ.:
Οι βασικές αλλαγές αφορούν το νέο τρόπο αξιολόγησης των έργων, την εισαγωγή της ενότητας Ermis Branded Entertainment & Content και την αναβάθμιση της ενότητας Ermis Digital.

adb: Τι αλλάζει στον τρόπο αξιολόγησης και ποιες θα είναι οι διαφορές φέτος όσον αφορά το ρόλο των κριτών;

Π.Σ.:
Σε αντίθεση με την πρακτική, όπου ο κάθε κριτής βαθμολογούσε μόνος του μπροστά σε μια οθόνη και η ανάδειξη των τριών βραβείων ανά ομάδα έργων έβγαινε με βάση το μέσο όρο, από φέτος οι κριτικές επιτροπές θα ψηφίζουν με απλή ανάταση χειρός. Συγκεκριμένα, στη συγκέντρωση της κάθε κριτικής επιτροπής έπειτα από την ανάδειξη του shortlist, μετά την προβολή του κάθε υποψήφιου έργου, ο πρόεδρος της επιτροπής θα ρωτά τα μέλη αν το συγκεκριμένο έργο αξίζει να βραβευτεί με Ermis Gold. Αν πάνω από τα 2/3 των χεριών σηκωθούν, τότε το έργο παίρνει αυτόματα το Ermis Gold. Αλλιώς, η ερώτηση γίνεται διαδοχικά, αν το έργο αξίζει να πάρει Ermis Silver ή Ermis Bronze αντίστοιχα. Με τον τρόπο αυτό η επιτροπή συνέρχεται ουσιαστικά σε «σώμα», αφού η ανάταση χειρός είναι φανερή, δείχνει τις τάσεις και προκαλεί σε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για κάθε έργο. Επιπλέον με τον τρόπο αυτό, τα έργα δεν συγκρίνονται απόλυτα μεταξύ τους αλλά με τον «πήχυ» που έχει η σταθμισμένη αντίληψη της επιτροπής για το κάθε βραβείο. Έτσι σε μια ομάδα, μπορεί να προκύψουν, για παράδειγμα, περισσότερα του ενός Ermis Gold, κανένα Silver και πολλά Ermis Bronze... Αν ένα έργο αξίζει δηλαδή, θα πάρει το κατάλληλο βραβείο ανεξαρτήτως ανταγωνισμού.

adb: Γιατί αποφασίσατε φέτος τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής να προεδρεύσουν των αντίστοιχων επιτροπών κρίσεων της κάθε ενότητας; Πώς πιστεύετε ότι θα ωφελήσει το θεσμό αυτή η κίνηση;

Π.Σ.:
Ο νέος τρόπος αξιολόγησης των έργων οδηγεί αυτόματα σε μια αναβάθμιση του ρόλου των κριτικών επιτροπών, οι οποίες θα ανακοινωθούν φέτος εκ των προτέρων και θα παίξουν πρωταρχικό ρόλο. Θέλαμε, λοιπόν, οι πρόεδροι των επιτροπών αυτών να είναι κοινωνοί του πνεύματος της οργανωτικής επιτροπής και να μεταφέρουν την ουσία όλων αυτών των αλλαγών, εμπνέοντας τα μέλη τους και διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία του κάθε στάδιου κρίσης. Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο ο νέος τρόπος αξιολόγησης όσο και ο ουσιαστικός ρόλος των προέδρων των κριτικών επιτροπών βασίζονται στην κοινή πρακτική των μεγαλύτερων διεθνών φεστιβάλ διαφήμισης και επικοινωνίας.

adb: Ποιες νέες ενότητες και κατηγορίες δημιουργούνται και με ποιο στόχο;

Π.Σ.:
Από φέτος δημιουργείται η ενότητα Ermis Branded Entertainment & Content, φέρνοντας τα Ermis να αναδεικνύουν τα πιο σημαντικά έργα σε αυτόν το ραγδαία ανερχόμενο τομέα. Η παραγωγή περιεχομένου από τα brands με στόχο την ψυχαγωγία και εμπλοκή του κοινού αποτελεί διεθνώς μια από τις πιο ουσιαστικές τάσεις στο χώρο της επικοινωνίας. Ήδη, έχουμε δει πολλές τέτοιες προσπάθειες και στην Ελλάδα και θέλουμε να τις αναδείξουμε ώστε να αποτελέσουν το παράδειγμα για πολλές περισσότερες. Παράλληλα, αναβαθμίσαμε ριζικά τα Ermis Digital, με περισσότερες από 20 νέες ομάδες έργων, όσον αφορά τα Web Campaigns, τα Social Media, το Online video και άλλες κατηγορίες. Επιπλέον, απονέμοντας ένα νέο Grand Ermis στην κατηγορία των Web Campaigns, αναδεικνύουμε τη χρήση του μέσου αυτού για διαφημιστικούς στόχους. Τέλος, θέλοντας να εντάξουμε στην ενότητα Ermis Production όλους όσοι εμπλέκονται στην παραγωγή διαφημιστικού και προωθητικού υλικού, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εκτυπωτικών Μέσων Ελλάδος, μια νέα κατηγορία, την «Παραγωγή Διαφημιστικών Εντύπων».

adb: Ως πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των φετινών Ermis Awards, ποιο είναι το προσωπικό σας «στοίχημα» για το θεσμό; Τι νέο θα θέλατε να κομίσετε σε αυτόν;

Π.Σ.:
Το μέλημά μου, όπως και όλων των μελών της οργανωτικής επιτροπής, είναι να αναβαθμίσουμε τον τρόπο αξιολόγησης, δίνοντας στις επιτροπές τη δύναμη να βραβεύσουν όσα έργα αξίζουν, δίνοντας το δικό τους στίγμα κάθε φορά. Παράλληλα, θέλουμε τα Ermis να παραμείνουν μπροστά από τις εξελίξεις στο χώρο της επικοινωνίας και να συνεχίσουν να αποτελούν το σημείο αναφοράς της αγοράς μας. Προσωπικά, έχω μεγάλη εκτίμηση και σεβασμό για τα Ermis και την ιστορία τους. Τα έχω πολύ ψηλά στο μυαλό μου και θα είμαι χαρούμενος αν μπορέσω να τα τιμήσω όπως τους αξίζουν.

adb: Υπάρχει αυτήν τη στιγμή κάτι ανακοινώσιμο για την τελετή απονομής και το χρόνο και χώρο διεξαγωγής της;

Π.Σ.:
Η τελετή απονομής θα γίνει το Δεκέμβριο και με αφορμή τα 25 χρόνια από την έναρξη των βραβείων, θέλουμε να έχει όλη την αίγλη που αρμόζει στην επέτειο αυτή. Ο χώρος διεξαγωγής τους, που ακόμα εξετάζουμε, θέλουμε να συμβάλει σε αυτό.

adb: Θεωρείτε πως η δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων χρόνων έχει επηρεάσει το δημιουργικό προϊόν της εγχώριας αγοράς ή, αντιθέτως, έχει συμβάλει ώστε να υπάρξουν ακόμη καλύτερες ιδέες;

Π.Σ.:
Πιστεύω πως η αγορά μας ανακάμπτει και πως οι δουλειές που είδαμε τον τελευταίο καιρό δείχνουν πως έχει όρεξη για φρέσκες ιδέες, innovation και δυναμική για την κατάκτηση ακόμα υψηλότερων στόχων. Ελπίζω τα φτερά που τα Ermis Awards θα δώσουν φέτος σε αυτές τις ιδέες, να μας πάνε όλους ακόμα πιο ψηλά!


Η Ο.Ε. και οι λεπτομέρειες

Πέρα από τον Πάνο Σαμπράκο στην Οργανωτική Επιτροπή συμμετέχουν οι:

• Θοδωρής Τσεκούρας, Creative Director, McCann Erickson Athens, πρόεδρος Ermis Ad
• Χριστίνα Αληφακιώτη, Account Director, OgilvyOne Worldwide Athens, πρόεδρος Ermis Branded Entertainment & Content
• Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Designer, Founder, Beetroot, πρόεδρος Ermis Design
• Αντώνης Κυριαζής, Creative Services Director, Tribal DDB, πρόεδρος Ermis Digital
• Λευτέρης Φαρμάκας, Creative Director, re|direct, πρόεδρος Ermis Direct
• Φαίη Γρανά, Account Director, Carat, πρόεδρος Ermis Media
• Νίκος Κακολύρης, Business Unit Director, Asset Ogilvy Public Relations, πρόεδρος Ermis PR


Η υποβολή συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 15 Ιουλίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν έργα με ημερομηνία πρώτης εμφάνισης από τις 27/6/2013 μέχρι και τις 30/6/2014.