To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο νικητής στην \"πρώτη μάχη\" στο spec της ΔΕΗ

Ο νικητής στην \"πρώτη μάχη\" στο spec της ΔΕΗ
Ο νικητής στην \"πρώτη μάχη\" στο spec της ΔΕΗ

Το spec αφορά στην ανάδειξη αναδόχου «Διαφημιστικής εταιρείας- συμβούλου» και το συνολικό του budget αγγίζει τα 12 εκατ. ευρώ. Εκτός της την Bold Ogilvy, στη διαδικασία συμμετέχουν επίσης οι ΒΒDO Athens (σε συνεργασία με την BGM/OMD Media Direction), DDB και Gnomi+DraftFCB, ενώ η τελική απόφαση αναμένεται σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς τη Δευτέρα 19 Μαρτίου, πρόκειται να αξιολογηθούν και οι οικονομικές προσφορές.

Υπενθυμίζεται πως ο ανάδοχος θα αναλάβει την επικοινωνιακή προβολή της ΔΕΗ σε εταιρικό επίπεδο, αλλά και τη διαφημιστική προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της για δύο έτη. Επιπλέον, η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης (option) να αυξήσει το budget των 12 εκατ. ευρώ κατά 30% ή να το μειώσει κατά 50%, ανάλογα με τις πραγματικές της ανάγκες. Παράλληλα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που μετά τη λήξη της διετίας η δαπάνη των διαφημίσεων υπολείπεται του ποσού των 6 εκατ. ευρώ (το 50% του αρχικού προϋπολογισμού), η ισχύς της σύμβασης θα παραταθεί αυτόματα για ένα ακόμη έτος.