To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ogilvy & Mather: Λανσάρει κοινή δομή για το σύνολο των brands

Ogilvy & Mather: Λανσάρει κοινή δομή για το σύνολο των brands
H Ogilvy & Mather αποφάσισε να προχωρήσει σε σύμπτυξη των παγκόσμιων brands της σε «μια απλή, branded, integrated λειτουργική εταιρεία», σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Chairman & CEO της O&M Worldwide, John Seifert.

Το συγκεκριμένο μοντέλο τίθεται άμεσα σε ισχύ στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα λειτουργεί υπό την ηγεσία του νεοπροσληφθέντος CEO Lou Aversano, ο οποίος αποτελούσε μέχρι πρότινος τον CEO της O&M New York.

"Μέσα στις επόμενες 30 ημέρες, ο Lou θα αποκαλύψει την επόμενη φάση λειτουργίας της συγκεκριμένης δομής" ανέφερε ο Seifert σε συνέντευξή του. Στο μεταξύ, η κατάρρευση των brands η οποία εξελίσσεται στη Νέα Υόρκη την τρέχουσα περίοδο, θα επεκταθεί σε παγκόσμια κλίμακα από την επόμενη χρονιά.

"Αποτελεί φάρο για το υπόλοιπο παγκόσμιο δίκτυο. Κάθε αγορά στον κόσμο εργάζεται πάνω σε ένα πλάνο" ανέφερε ο Seifert, κάτι που σημαίνει πως brands όπως τα Ogilvy & Mather, Ogilvy One και Ogilvy PR θα παύσουν να υφίστανται για χάρη μιας απλής, ενοποιημένης μάρκας. Η κίνηση αυτή, αποτελεί μια προσπάθεια ξεκαθαρίσματος των εσωτερικών λειτουργιών του ευρύτερου οργανισμού Ogilvy, μέσω παύσης management, P&L και marketing ρόλων οι οποίοι ήταν κοινοί εντός του δικτύου και καθιστούσαν δύσκολη τη συνεργασία.

"Από το να προσπαθούμε να διαχειριστούμε 10 διαφορετικές Ogilvy, σαν ξεχωριστές επιχειρήσεις και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πως θα συνδέσουμε αυτές τις επιχειρήσεις για το καλό του πελάτη, τώρα λέμε 'ας ξεκινήσουμε με τον πελάτη'", ανέφερε ο Seifert, ο οποίος παρουσίασε το συγκεκριμένο πλάνο στον CEO του μητρικού WPP, Martin Sorrell πριν από 18 μήνες.