To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι «μνηστήρες» για τα media της Lidl

Οι «μνηστήρες» για τα media της Lidl
Οι «μνηστήρες» για τα media της Lidl

Τέσσερις εταιρείες συμμετέχουν, σύμφωνα με πληροφορίες, στο spec που τρέχει για τον λογαριασμό της media planning & buying η Lidl Hellas. 

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, MEC Hellas, Μindshare, Carat και Tempo OMD συμμετέχουν στην διαδικασία, που βρίσκεται στο τελικό της στάδιο και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα.

Σημειώνεται πως από την Mindshare μας διευκρινίστηκε πως «η Mindshare και συγκεκριμένα η Mindshare Spot JWT, ουδέποτε συμμετείχε στο εν λόγω media spec καθώς επι σειρά ετών έχει την σημαντική ευθύνη του χειρισμού του media planning kai media buying της Άλφα βήτα Βασιλόπουλος»

Αξιζει να σημειωθεί πως την προηγούμενη χρονιά η διαφημιστική δαπάνη της Lidl Ηellas σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για το 2014 ανήλθε σε περίπου 20 εκατ. ευρώ.