To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Όμορφες» διαφημιστικές μέρες στη Nova

«Όμορφες» διαφημιστικές μέρες στη Nova
«Όμορφες» διαφημιστικές μέρες στη Nova

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Aς ξεκινήσουμε με τη νέα καμπάνια των καναλιών Novasports, που έχει τίτλο «Όμορφη μέρα». Πώς προέκυψε η ιδέα και ποιος είναι ο στόχος της;

Δ.Β.:
Ξεκινήσαμε τη σεζόν με τη νέα διαφημιστική μας καμπάνια για τα κανάλια Novasports, με το δημιουργικό concept «Όμορφη μέρα». Παρότι το slogan έχει βασιστεί σε ένα υπαρκτό τραγούδι των Onirama και η διαφήμιση αφορά στο αθλητικό μας περιεχόμενο, για εμάς στη Forthnet έχει αποκτήσει μια δική του υπόσταση. Είναι πραγματικά μοναδικό να αντιλαμβάνεσαι ότι ένα διαφημιστικό slogan μπορεί να συνοψίσει σε δύο λέξεις την εμπειρία θέασης που σχεδιάζουμε και προσφέρουμε στους συνδρομητές μας όλοι εμείς καθημερινά. Γιατί η καλή τηλεόραση ικανοποιεί την ανάγκη μας να βιώνουμε έντονα και διαφορετικά συναισθήματα χαράς, θλίψης, ενθουσιασμού, αγωνίας. Στο τέλος μιας ημέρας που είδες την ομάδα σου να παίζει, μια πολύ καλή ταινία ή μια σειρά που σε συγκίνησε ή μια action movie που σου ανέβασε την αδρεναλίνη στα ύψη ή μια κωμωδία που σε έκανε να γελάσεις με την καρδιά σου, είναι μια όμορφη μέρα. Και αυτές τις «όμορφες μέρες» προσπαθούμε μέσα από τις νέες υπηρεσίες μας να τις παρέχουμε στους συνδρομητές μας, όπου και αν βρίσκονται.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP για τα media της Nova; Τι τα κάνει να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;

Δ.Β.:
Παραδοσιακά η συνδρομητική τηλεόραση είναι αυτή που φέρνει τις εξελίξεις στην τηλεόραση, είτε πρόκειται για τεχνολογικές, εμπορικές είτε περιεχομένου. Και είναι εύλογο, καθώς η συνδρομητική από τη φύση της, για να προσελκύσει θεατές έναντι αντιτίμου, πρέπει να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενο. Και αυτή ακριβώς είναι η στρατηγική μας στα 20 χρόνια παρουσίας μας στη συνδρομητική τηλεόραση: «να προσφέρουμε καταπληκτικό θέαμα μέσα από νέους και καινοτόμους τρόπους». Αυτό είναι και το πλεονέκτημά μας, το USP μας. Παρέχουμε στο θεατή ποιοτικό περιεχόμενο, με πληθώρα επιλογών και διαφορετικούς τρόπους θέασης, online και offline, σε μία οθόνη ή περισσότερες. Συνακόλουθα, ο διαφημιζόμενος έχει αντίστοιχα ευρεία επιλογή περιεχομένου με το οποίο μπορεί να συσχετιστεί και τρόπους προβολής και διαφήμισης. Στη λογική αυτή, ο διαφημιζόμενος έχει να επιλέξει μεταξύ 13 τηλεοπτικών καναλιών και 5 σε HD, websites, mobile και smart tv εφαρμογών και, φυσικά, την παρουσία στα social media όλων των παραπάνω.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε διαφημιστικά τη σεζόν που πέρασε για τη Nova; Και ποια είναι η στόχευσή σας για τη νέα τηλεοπτική σεζόν;

Δ.Β.:
Στη Nova ο όρος «τηλεοπτική σεζόν» έχει τη δική του έννοια, καθώς για εμάς η σεζόν δεν σταματά ποτέ, δεν υπάρχει «off season» όπως στα υπόλοιπα κανάλια. Οι πρεμιέρες, το νέο πρόγραμμα και οι live μεταδόσεις είναι 12 μήνες το χρόνο! Στη χρονιά που πέρασε, ζήσαμε «όμορφες» διαφημιστικές μέρες και επιφυλασσόμαστε ότι έρχονται ακόμα πιο όμορφες. Η νέα σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά, με τις ποδοσφαιρικές διοργανώσεις της ελληνικής Super League αλλά και των μεγάλων ευρωπαϊκών Champions League & Europa League. Ποδόσφαιρο, λοιπόν, το οποίο και είναι το αθλητικό προϊόν που διαχρονικά αποτελεί το βασικό πόλο συγκέντρωσης του διαφημιστικού ενδιαφέροντος από ευρεία γκάμα προϊόντων. Άλλωστε, το ποδόσφαιρο είναι ο «βασιλιάς» του περιεχομένου σε ό,τι αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, όπου και είναι το δημοφιλέστερο άθλημα. Από το κινηματογραφικό μας περιεχόμενο, Khaleesi (βασίλισσα) του διαφημιστικού ενδιαφέροντος ήταν ο 4ος κύκλος της σειράς Game of Thrones της ΗΒΟ με τη Unilever ως μεγάλο διαφημιζόμενο. Τη σεζόν που πέρασε, οι ειδικές συνεργασίες μας σημείωσαν ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία, όπως ο διαγωνισμός Champions League Nights, που οργανώθηκε στο Novasports.gr με χορηγό τη Lufthansa, αλλά και οι διαγωνισμοί της Ford και της Mastercard, επίσημων χορηγών του UEFA Champions League. Πολύ σημαντική για εμάς είναι η συνέχιση της χορηγίας του διαγωνισμού Best Of Superleague από τα brands του Ομίλου Σαρακάκη. Ο διαγωνισμός υλοποιείται στο Novasports.gr και η χορηγία δουλεύει σε όλα μας τα μέσα. Είναι η 4η συνεχόμενη χρονιά που την ενέργεια Best of Superleague στηρίζει ο ίδιος διαφημιζόμενος, αποδεικνύοντας έμπρακτα το όφελος που αποκομίζει. Τον Οκτώβριο ξεκινά η Ελληνική Basket League, στην οποία φέτος θα προβάλουμε και τους εντός έδρας αγώνες της ΚΑΕ ΠΑΟ. Εδώ θα δούμε ένα ακόμα παράδειγμα σημαντικής μακροχρόνιας στήριξης με την πολύμηνη χορηγία από τo Str8 της Γρ. Σαράντης ΑΕΒΕ. Πέραν των παραπάνω, εξακολουθούμε να διαθέτουμε πληθώρα από νέες ταινίες σε πρώτη προβολή, νέες σειρές υψηλού επιπέδου πολύ κοντά χρονικά στην Αμερική, και τις πρωτότυπες ψυχαγωγικές εκπομπές που δείχνει αποκλειστικά το Novalifε.

adb: Ποιες κατηγορίες κοινού μπορούν να προσεγγίσουν μέσα από τα media της Nova οι διαφημιζόμενοι; Ποια είναι αυτή τη στιγμή η διείσδυση που προσφέρετε;

Δ.Β.:
Όπως φαίνεται και από το περιεχόμενό μας, είμαστε δυνατοί σε όλες τις κατηγορίες κοινού. Πέρα από την προφανή σύνδεση των καναλιών Novasports και του site  Novasports.gr με τον άνδρα, τα κανάλια Novacinema και το Novalifε, που βρίσκεται ήδη στο δεύτερο χρόνο του, έχουν μεγάλη αποδοχή από τις γυναίκες αλλά και τις μικρότερες ηλικίες. Εξαιρετικά εντυπωσιακή όμως είναι και η συνολική μας διείσδυση. Πλέον βρισκόμαστε σε ένα μοναδικό ορόσημο, ξεπερνώντας τις 500.000 συνδρομές, νούμερο που αποτελεί ιστορικό υψηλό! Εκτός από τις οικιακές συνδρομές, έχουμε δημόσια θέαση σε πάνω από 25.000 σημεία εστίασης (bar, café, εστιατόρια), 4.100 πρακτορεία ΟΠΑΠ, 17.500 δωμάτια ξενοδοχείων και νοσοκομείων και σχεδόν σε όλη την ελληνική επιβατηγό ναυτιλία. Έτσι, το συνολικό κοινό που εκτίθεται ένα «μέσο» μήνα στο τηλεοπτικό μας περιεχόμενο και τη διαφημιστική του αξιοποίηση, ξεπερνά τα 3,5 εκατ. άτομα! Αυτό αποτελεί και τη μεγαλύτερη επιβεβαίωση της μεγάλης αποδοχής των εμπορικών πακέτων και του περιεχομένου μας. Αν σε όλα αυτά προσθέσετε και τους πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες που επισκέπτονται κάθε μήνα το Novasports.gr και τις mobile & Smart TV εφαρμογές του, μπορείτε να συμπεράνετε ότι μιλάμε για διείσδυση επιπέδου mass media.

adb: Έχετε επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογική υποδομή και τις προηγμένες δυνατότητες. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία για τις προσπάθειές σας σε αυτό το επίπεδο;

Δ.Β.:
Ο αποκωδικοποιητής μας έχει πολλές καινοτόμες δυνατότητες όπως instant replay, πάγωμα και εγγραφή του ζωντανού προγράμματος, αλλά και αυτόματη εγγραφή σειρών. Ο στόχος μας είναι να χρησιμοποιηθεί και για ειδική διαφημιστική στόχευση, επικοινωνώντας μηνύματα σχετικά με τα χαρακτηριστικά των συνδρομητών μας. Επιπλέον, κινούμαστε ήδη προς την κατεύθυνση δημιουργίας ενιαίων κοινών μεταξύ όλων των μέσων μας, on και offline. Ως αποτέλεσμα της τεχνολογικής σύγκλισης των μέσων, θα μπορούμε να προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους, κοινό με τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί, ανεξάρτητα από το αν θα το βρει σε κάποιο τηλεοπτικό κανάλι μας ή σε κάποιο website μας ή στις εφαρμογές μας για κινητά, tablets & smart τηλεοράσεις, αυτό που δηλαδή αποκαλούμε cross-media κοινό. Καταλαβαίνετε ότι κάτι τέτοιο θα δώσει στους διαφημιζόμενους που μας εμπιστεύονται ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής και στόχευσης στο ήδη εξαιρετικά διευρυμένο ποσοτικά κοινό μας. Τέλος, εδώ και 8 μήνες προσφέρουμε στους συνδρομητές των καναλιών Novasports και Novacinema, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, τη βραβευμένη υπηρεσία Nova GO, που προσφέρει πλούσιο live αλλά και on demand πρόγραμμα μέσω laptop, smartphone και tablet. Ήδη από το καλοκαίρι, στις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις των καναλιών Novasports και στις ταινίες και σειρές από τα κανάλια Novacinema, έχουν προστεθεί στο Nova GO, 3 νέα κανάλια σε ζωντανή μετάδοση, περισσότερες ταινίες με ελληνικό χρώμα από τη χρυσή ταινιοθήκη της Φίνος Φιλμ, μια νέα κατηγορία με παιδικά προγράμματα, ενώ το Σεπτέμβριο προστέθηκαν και οι 4 κύκλοι της δημοφιλούς σειράς “Walking Dead”.