To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΠΑΠ: Νέα παράταση και προστριβές!

ΟΠΑΠ: Νέα παράταση και προστριβές!
ΟΠΑΠ: Νέα παράταση και προστριβές!

Το spec που περίμενε με αγωνία ολόκληρη η αγορά, αυτό για το δημιουργικό και Media λογαριασμό του ΟΠΑΠ, έχει προκηρυχθεί εδώ και μερικές εβδομάδες, ωστόσο αν και η διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο, τα \"μαχαίρια\" για την κατάληξή του, έχουν ήδη βγει! Οι αναφορές για παρεμβάσεις και πιέσεις διαφημιστικών εταιρειών προς τη διοίκηση του Οργανισμού και τους πολιτικούς τους προϊσταμένους, είναι καθημερινές σε blogs και άλλα έντυπα δημοσιεύματα.

Την ίδια στιγμή πάντως, οι υποψήφιες εταιρείες έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται και να \"χτίζουν\" συνεργασίες και συμμαχίες, για να παρουσιαστούν καλά προετοιμασμένες στη διάρκεια των παρουσιάσεων. Όσο για την υποβολή των συμμετοχών, αυτή πήρε νέα παράταση για τις 8 Φεβρουαρίου 2012, τόσο για το δημιουργικό, όσο και για το media spec, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την προκήρυξη μέχρι την Τρίτη 31 Ιανουαρίου.

Υπενθυμίζεται πως ο λογαριασμός για το δημιουργικό, για τον οποίο δίνεται δεύτερη φορά παράταση, καθώς από 23/1 θα διεξαγόταν στις 30/1, θα χωριστεί σε δυο μέρη (Παιχνίδια –Εταιρική Εικόνα), ενώ στο media spec, ο οποίος επίσης θα διεξαγόταν στις 23/1, ο λογαριασμός θα καταλήξει εξ ολοκλήρου σε μια εταιρεία.