To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΠΑΠ: Οδεύει προς προκήρυξη το δημιουργικό & Media spec

ΟΠΑΠ: Οδεύει προς προκήρυξη το δημιουργικό & Media spec
ΟΠΑΠ: Οδεύει προς προκήρυξη το δημιουργικό & Media spec

Πληροφορίες αναφέρουν πως εντός της εβδομάδας το θέμα θα τεθεί επί τάπητος, στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού, καθώς οι λεπτομέρειες του διαγωνισμού θα πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί μέχρι τις 3 Νοεμβρίου, που θα πραγματοποιηθεί η γενική συνέλευση του ΟΠΑΠ.

Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν πως ο διαγωνισμός για το δημιουργικό θα χωριστεί σε δύο κομμάτια. Το ένα θα αφορά τα παιχνίδια (τύχης & γνώσης), ενώ το άλλο την Εταιρική Εικόνα και τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ ΑΕ. Όσον αφορά στα media, αναμένεται να «τρέξει» spec για το σύνολο του λογαριασμού, σε ένα σαφή διαχωρισμό με τους προηγούμενους διαγωνισμούς, στο πλαίσιο των οποίων και το media planning and buying κατέληγε στις εταιρείες που αναλάμβαναν τα διάφορα τμήματα του λογαριασμού για το δημιουργικό.

Γενικότερα, η προκήρυξη αναμένεται να δημοσιευθεί επίσημα μέσα στον Νοέμβριο, ενώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις ανθρώπων της αγοράς, αποφάσεις θα πρέπει να αναμένονται πριν από το τέλος του χρόνου.