To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΠΑΠ: Παιχνίδι για λίγους το PR spec

ΟΠΑΠ: Παιχνίδι για λίγους το PR spec

PR spec φαίνεται ξεκάθαρα από το αντικείμενό του πως είναι αυτό για το οποίο υπήρξε Πρόσκληση Ενδιαφέροντος από τον ΟΠΑΠ… Βέβαια, όπως αναφέρεται και στην στήλη paramedia του περιοδικού adbusiness, που κυκλοφορεί, η διατύπωση στην ανακοίνωση μπέρδεψε πολλούς και έκανε αρκετές διαφημιστικές να ετοιμάζονται να καταθέσουν φάκελο στις 17 Ιανουαρίου.

Πάντως, το αντικείμενο της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς περιλαμβάνει πρόγραμμα προϊοντικής, εταιρικής επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, παροχή υπηρεσιών Γραφείου Τύπου και σχέσεων με τα ΜΜΕ, διαχείριση σχέσεων με ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, Εσωτερική Επικοινωνία και ΕΚΕ. Σε κάποιο βαθμό αποτελεί το κομμάτι του λογαριασμού που χειρίζεται από την άνοιξη του 2012 η JNL+ και το οποίο φέρει τον τίτλο «Εταιρική Εικόνα».

Βέβαια, όπως φαίνεται, 3 με 4 εταιρείες από την αγορά Δημοσίων Σχέσεων μπορούν να θέσουν σοβαρή υποψηφιότητα για να διεκδικήσουν το λογαριασμό. Πιο συγκεκριμένα, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων για τουλάχιστον 5 χρόνια και είναι μέλη του τομέαΔημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ.

Επίσης, δεν γίνονται δεκτές εταιρείες που έχουν καταδικασθεί για αδίκημα που αφορά στην επαγγελματική τους διαγωγή ή εταιρείες που τελούν υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση ή έχουν υποβάλλει αίτηση υπαγωγής στο 99.

Επίσης, φυσικά δεν μπορούν να λάβουν μέρος εταιρείες που διαχειρίζονται (συγκεκαλυμμένα συνήθως) λογαριασμούς στοιχηματικών εταιρειών, ανταγωνιστικών προς τον ΟΠΑΠ.

Τέλος, τα οικονομικά των εταιρειών αναμένεται να παίξουν μεγάλο ρόλο στην τελική επιλογή. Οι εταιρείες πρέπει να υποβάλουν οικονομικές καταστάσεις των τριών τελευταίων ετών με αναλυτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν τη βιωσιμότητά τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο spec δεν πρόκειται να λάβει μέρος η aia relate, η οποία ξεκίνησε άλλου είδους συνεργασία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει καθήκοντα Συμβούλου Στρατηγικής Επικοινωνίας για την ΟΠΑΠ Α.Ε.  με βασικό αντικείμενο την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών δυνατοτήτων του Οργανισμού.