To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

OΠΑΠ: Παράταση και αγκάθια

OΠΑΠ: Παράταση και αγκάθια
OΠΑΠ: Παράταση και αγκάθια

Παράταση μιας εβδομάδας δόθηκε στο spec του ΟΠΑΠ για το δημιουργικό καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012.  Απο την άλλη, καμία ενημέρωση δεν υπάρχει, μέχρι στιγμής,  για παράταση στο media spec, ενώ πληροφορίες της αγοράς, θέλουν τις ενδιαφερόμενες εταιρείες να δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν τις εγγυητικές επιστολές, που απαιτούνται,  καθώς οι τράπεζες αποδεικνύονται τουλάχιστον...απρόθυμες.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά η ανακοίνωση για την παράταση στο spec για το δημιουργικό αναφέρει τα εξής:

\"Σας γνωρίζουμε ότι με απόφαση της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρατείνεται η προθεσμία υποβολής των προσφορών της με αριθμό πρωτοκόλλου Α/25420/14.12.2011 Ανοικτής Διαδικασίας (Διαγωνισμού) για την: «Ανάδειξη δύο (2) αναδόχωνφυσικών ή νομικών προσώπων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών (Ενότητα Α) και της Εταιρικής Εικόνας (Ενότητα Β) της ΟΠΑΠ Α.Ε.», για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση κάθε σύμβασης, που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.

Ως νέα ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ορίζεται η Δευτέρα 30.01.2012 και ώρα:12:00 και ως  ημερομηνία παραλαβής της διακήρυξης, η Δευτέρα 23.01.2012.\"

Το αγκάθι

Βέβαια, όπως αναφέρθηκε , το υψηλό ποσόν των εγγυητικών επιστολών των τραπεζών που πρέπει να συνοδεύουν την αίτηση συμμετοχής των διαφημιστικών εταιρειών/media agencies στο spec,  αποτελεί, σύμφωνα με πληροφορίες, \"αγκάθι για τον διαγωνισμό , μιας και οι τράπεζες δεν φαίνονται πρόθυμες να παράσχουν εγγυήσεις έως και 700.000 ευρώ για τη συμμετοχή και στη συνέχεια για την «καλή εκτέλεση» του project.  

Με την εγγυητική επιστολή που ζητεί στην προκήρυξη η ΟΠΑΠ Α.Ε., οι τράπεζες καλούνται να εγγυηθούν «ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, μέχρι του ποσού των 700.000 ευρώ, υπέρ της εταιρείας (ή της ένωσης εταιρειών) για τη συμμετοχή της στο spec». Όμως τα οικονομικά των διαφημιστικών εταιρειών δεν ενθαρρύνουν τις τράπεζες προς την κατεύθυνση αυτή.