To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΤΕ: Προχωράει το spec

ΟΤΕ: Προχωράει το spec
ΟΤΕ: Προχωράει το spec

«Ανοιχτή» μέχρι τα μέσα της εβδομάδας (Τετάρτη 4 Νοεμβρίου) παραμένει η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το μεγάλο spec του Ομίλου ΟΤΕ.

Μέχρι στιγμής, πάντως, 5 εταιρείες φαίνεται πως έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής στη διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, στο spec,», ενδιαφέρον συμμετοχής, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν εκδηλώσει ήδη οι Bold Ogilvy, BBDO, ΜcCann Athens, MMS (Publicis) και Solid.

Yπενθυμίζεται πως ο αρχικός σχεδιασμός για το spec προέβλεπε πως μέχρι την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος, θα έπρεπε να καταθέσουν τα credentials που τους έχουν ζητηθεί από τον Όμιλο ΟΤΕ. Τελικά, όμως υπήρξε παράταση στην διαδικασία. 

Το spec αφορά το σύνολο του διαφημιστικού λογαριασμού του Ομίλου ΟΤΕ (ΟΤΕ-Cosmote-Γερμανός), ενώ προσκλήσεις έχουν αποσταλεί μόνο σε διαφημιστικές εταιρείες που θα επιμεληθούν δημιουργικές προτάσεις. Ο ανάδοχος που θα προκύψει, θα ξεκινήσει τη συνεργασία του με τον Όμιλο ΟΤΕ από την 1η Μαΐου 2016.

TAGS: specs