To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Περιφ. Αττικής: Προβάδισμα για τη Mass

Περιφ. Αττικής: Προβάδισμα για τη Mass
Περιφ. Αττικής: Προβάδισμα για τη Mass

Το έργο, προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), διεκδικούν επίσης οι εταιρείες McCann Erickson, Leo Burnett, UpSet!, Cream και DDB Athens, ενώ εκκρεμεί το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Στόχος του έργου είναι η εφαρμογή συγκεκριμένων και συνεκτικών δράσεων τουριστικής προβολής, με στρατηγικό στόχο αφενός την ανάδειξη και διατήρηση της Περιφέρειας ως αναγνωσμένου διεθνώς τουριστικού προορισμού, μέσω της ενίσχυσης του ήδη γνωστού brand name «Αθήνα», αφετέρου την πρόληψη και άμεση αντιμετώπιση αρνητικών φαινομένων (σε διεθνές ή/και σε εθνικό επίπεδο).